*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 22,50 €
Παιδική ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Συγγραφή: · Μαριάννα Κονδύλη · Ειρήνη Δ. Ανδριοπούλου · Νέλλη Ασκούνη ·Τιτίκα Σάλλα - Δοκουμετζίδη ·Βασιλική Λαμπίτση ·Μαρκέλλα Παραμυθιώτου · Νεκτάριος Στελλάκης · Αναστάσιος Ξανθόπουλος · Παύλος Χαραμής ·Μένης Θεοδωρίδης ·Κωνσταντίνος Δ. Ντίνας · Κατερίνα Τζαβάρα (Συλλογικό έργο) · Ουρανία Κοντούλα ·Χριστίνα Σωτηροπούλου · Ευαγγελία Τύμπα · Κωνσταντίνα Αβλάμη ·Δημήτρης Γκούσκος · Μιχάλης Γ. Μεϊμάρης · Αλεξάνδρα Ανδρούσου ·Μαρία Σφυρόερα ·Χαρά Δαφέρμου · Βασιλική Γερανίου ·Ευαγγελία Σεραφείμ - Ρηγοπούλου ·Δημήτριος (Δημήτρης) Σαρρής
Επιμέλεια: · Ευαγγελία Κούρτη
Έκδοση: Ιανουάριος 2012 από "Ηρόδοτος"
Σελ.:316 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-485-025-9
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Παιδική ηλικία"
Αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της σύγχρονης παιδικής κουλτούρας τα μέσα μαζικής επικοινωνίας απασχολούν σχεδόν καθημερινά το κοινωνικό σύνολο και τους ερευνητές και βρίσκονται στο επίκεντρο, συχνά παθιασμένων, θεωρητικών συζητήσεων και κριτικών αναλύσεων που οδηγούν σε ποικίλες και αρκετές φορές αντικρουόμενες τοποθετήσεις ως προς τις δυνατότητες που προσφέρουν για την ψυχαγωγία, την ενημέρωση και την εκπαίδευση των παιδιών, αλλά και την υγεία, τις πολιτισμικές αξίες, τις κοινωνικές νόρμες και το μέλλον τους. Σε αυτό το πλαίσιο, οτιδήποτε αφορά στη σχέση των παιδιών με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ιδιαίτερα των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά και προβληματισμό ταυτόχρονα. Στο δίτομο αυτό έργο, πέρα από τις αναγκαίες θεωρητικές προσεγγίσεις που οριοθετούν το πλαίσιο στο οποίο διεξάγεται σήμερα η συζήτηση για τη σχέση των παιδιών με τα μέσα, στόχος είναι να παρουσιαστούν οι ερευνητικές προσπάθειες που γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και εστιάζονται σε ζητήματα που αφορούν τόσο στον ρόλο των μέσων στην καθημερινή ζωή, την ανάπτυξη και την εκπαίδευση των παιδιών όσο και στην έννοια της παιδικής ηλικίας που τα μέσα αναπτύσσουν και καλλιεργούν στην Ελλάδα. Οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις, που προτείνονται από έναν σημαντικό αριθμό ελλήνων ερευνητών, συνεισφέρουν -χωρίς κινδυνολογίες ή υπέρμετρες αισιοδοξίες- στο να συνδυαστούν τα κομμάτια του παζλ της πολύπλευρης και πολύπλοκης αυτής σχέσης των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με τα μέσα και προσφέρουν τη δυνατότητα ευαισθητοποίησης τόσο της επιστημονικής κοινότητας όσο και του ευρύτερου κοινού πάνω σε ένα θέμα που δεν έχει τύχει ακόμη της αρμόζουσας προσοχής.
(2023) Πρακτική της μουσικής εκπαίδευσης, Εκδόσεις Εκπαιδευτικού Εργαστηρίου Ήχου
(2023) Μέθοδος δραστηριοτήτων για τον ήχο στην εκπαίδευση, Εκδόσεις Εκπαιδευτικού Εργαστηρίου Ήχου
(2022) Ορεινές σπουδές και ορεολογία του Ταϋγέτου, Εκδόσεις Ταϋγέτου