*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ

Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ

"Digital marketing strategy, 2nd ed." (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: ·Simon Kingsnorth
Μετάφραση: ·Χρήστος Μπούρης
Επιμέλεια: ·Ιωάννης Αντωνιάδης ·Εύη Χατζοπούλου
Έκδοση: Μάρτιος 2021 από "Προπομπός"
Σελ.:400 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-5036-80-5


Θέμα: "Μάρκετινγκ"

Η δεύτερη έκδοση του βιβλίου αυτού επικεντρώνεται στην αποτελεσματική επιλογή, την κατάλληλη αξιοποίηση και αξιολόγηση των ψηφιακών μέσων για την επίτευξη βασικών επιχειρηματικών στόχων.

Πιο συγκεκριμένα:
Εξετάζεται το υπόβαθρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, του ευρύτερου μάρκετινγκ, καθώς και επιχειρηματικών μοντέλων.
Αναλύεται το ψηφιακό περιβάλλον, κάτι το οποίο συμβάλλει στην κατανόηση του σημερινού τοπίου και παρέχει μια προοπτική για την έγκαιρη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής.
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά του ψηφιακού καταναλωτή.
Αναλύονται οι προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν οι σύμβουλοι ψηφιακού μάρκετινγκ.
Εξετάζεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) –που θεωρείται απαραίτητος για μια επιχείρηση η οποία επιδιώκει να έχει ψηφιακή παρουσία–, τόσο από την άποψη της τεχνολογίας όσο και της εταιρικής κουλτούρας.
Παρουσιάζονται τα βασικά ψηφιακά κανάλια και η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ.
Περιγράφεται η στρατηγική του περιεχομένου και της προσωποποίησης.
Εξετάζεται η αποτελεσματική εμπειρία του χρήστη/καταναλωτή καθώς και ο σχεδιασμός των ιστοτόπων.
Παρουσιάζονται τεχνικές διατήρησης και εξυπηρέτησης των πελατών, η αφοσίωση (loyalty) των πελατών, και σχολιάζεται πώς αυτές οι τεχνικές εφαρμόζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Εξετάζονται θέματα μέτρησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων.

Το βιβλίο αυτό, καθώς συμπεριλαμβάνει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, μελέτες περιπτώσεων και παραπομπές για όσους ενδιαφέρονται για περαιτέρω μελέτη, είναι απαραίτητο για κάθε φοιτητή ή επαγγελματία στο πεδίο του μάρκετινγκ και των ψηφιακών τεχνολογιών, αλλά και για στελέχη επιχειρήσεων.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας