*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Διαφήμιση και προώθηση

Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ

"Advertising and Promotion, An Integrated Marketing Communications Prespective, 10th ed." (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · George E. Belch · Michael A. Belch
Μετάφραση: ·Αναστάσιος Ε. Θωμαΐδης
Επιμέλεια: ·Μάρκος Τσόγκας
Έκδοση: Φεβρουάριος 2018 από "Τζιόλα"
Σελ.:912 Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-418-533-7


Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Διαφήμιση - Σπουδή και διδασκαλία"

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Ο Ρόλος των ΟΕΜ στη Διαδικασία του Μάρκετινγκ,
ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
Η ανάλυση κατάστασης για το πρόγραμμα Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Η Οργάνωση για τη Διαφήμιση και την Προώθηση: Ο Ρόλος των Διαφημιστικών Εταιριών και Άλλων Οργανισμών Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, Απόψεις της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή,
ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ
H ανάλυση της διαδικασίας της επικοινωνίας
Η Διαδικασία της Επικοινωνίας, Οι Συντελεστές Πηγής, Μηνύματος και Διαύλου,
ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ
O καθορισμός αντικειμενικών στόχων και προϋπολογισμού για τα προγράμματα Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Ο Καθορισμός Αντικειμενικών Στόχων και Προϋπολογισμού για το Πρόγραμμα Προώθησης,
ΠΕΜΠΤΟ ΜΕΡΟΣ
Η ανάπτυξη του προγράμματος Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη, Δημιουργική Στρατηγική: Υλοποίηση και Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Στρατηγική Μέσων, Η Αξιολόγηση των Ηλεκτρονικών Μέσων: Τηλεόραση και Ραδιόφωνο, Αξιολόγηση των Μέσων: Περιοδικά και Εφημερίδες, Τα Μέσα Υποστήριξης, Το Άμεσο Μάρκετινγκ, Το Διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Το Διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Δημόσιες Σχέσεις , Δημοσιότητα και Εταιρική Διαφήμιση,
ΕΚΤΟ ΜΕΡΟΣ
Παρακολούθηση, αξιολόγηση και έλεγχος, Η Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Προώθησης,
ΕΒΔΟΜΟ ΜΕΡΟΣ
Ειδικά θέματα και απόψεις, Η Διεθνής Διαφήμιση και Προώθηση, Οι ρυθμιστικοί Κανονισμοί της Διαφήμισης και της Προώθησης και της Προώθησης, Η Αξιολόγηση των Κοινωνικών, Ηθικών και Οικονομικών Απόψεως της Διαφήμισης και της Προώθησης,
Αναφορές,
Γλωσσάρι Όρων Διαφήμισης και Προώθησης,
Αναφορές Εκθεμάτων,
Ευρετήριο Ονομάτων και Εταιριών,
Ευρετήριο Όρων

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας