*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 50,00 €
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ της αειφορίας
Για το καινοτόμο και το παραδοσιακό προϊόν
Συγγραφή: ·Νίκος Δ. Ρίζος
Έκδοση: Ιούλιος 2020 από "σοφία A.E."
Σελ.:864 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-633-016-2
Θέμα: "Οικονομία " "Διοίκηση και οργάνωση "
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια γενική εισαγωγή στην επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ αναπτύσσοντας τις στρατηγικές και τα εργαλεία διαχείρισης των προϊόντων και των υπηρεσιών στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.