*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 70,00 €
Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών
Μία θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση της ιστορικής εξέλιξης της τουριστικής πραγματικότητας
Συγγραφή: · Χρήστος Α. Βασιλειάδης
Έκδοση: Οκτώβριος 2019 από "Αφοι Θεοφάνη Καραγιώργου"
Σελ.:855 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-83370-7-7
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Τουρισμός"
Μη διαθέσιμη
(2020) Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM), Κλειδάριθμος
(2020) Διαχείριση και μάρκετινγκ εκδηλώσεων, Αφοι Θεοφάνη Καραγιώργου
(2008) Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, Κλειδάριθμος