*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 26,71 €
Το ναυάγιο του "Μέντορος" στις ακτές των Κυθήρων και η διάσωση των γλυπτών του Παρθενώνα
Συγγραφή: · Γεώργιος Ν. Λεοντσίνης
Έκδοση: Ιούνιος 2023 από "Καρδαμίτσα"
Σελ.:268 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-354-568-2
Θέμα: "Ελλάς - Ιστορία, Νεώτερη"
Στο βιβλίο αναδεικνύονται πρωτοβουλίες και αποφάσεις που αναλήφθηκαν για την ανέλκυση από το βυθό της θάλασσας των Κυθήρων των γλυπτών του Παρθενώνα, που είχε αφαιρέσει ο Λόρδος Elgin, μετά το ναυάγιο του πλοίου του «Μέντωρ», ανοικτά του Λιμανιού Αυλέμονας των Κυθήρων (5 Σεπτ. 1802). Περιλαμβάνει τρία μέρη. Στο πρώτο, το ναυάγιο, με τις συνέπειες και με την τοπική και τη διεθνή του απήχηση, εντάσσεται στο ιστορικό πλαίσιο της εποχής και αναδεικνύεται η δυναμική του σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο από τη στιγμή της πρόκλησής του μέχρι τη λήξη της επιχείρησης ανέλκυσης των γλυπτών από το βυθό της θάλασσας, της διαφύλαξης αυτών επί μακρό χρονικό διάστημα στην προβλήτα του λιμανιού και της αποστολής τους στη συνέχεια στο Λονδίνο. Στο δεύτερο μέρος της, η μελέτη περιλαμβάνει έκδοση αρχειακού υλικού σχετικού με τις ενέργειες που έγιναν σε τοπικό επίπεδο και ευρύτερα, κυρίως όμως αναφέρεται στις πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν μετά το ναυάγιο και μέχρι τη λήξη της επιχείρησης ανέλκυσης, διάσωσης στην ξηρά και αποστολής των γλυπτών στο Λονδίνο (1802-1806). Στο τρίτο, με τη μορφή Παραρτήματος, περιλήφθηκαν διαμεσολαβημένες πηγές ιστορικής τεκμηρίωσης.
(2013) Οι κοινωνικές επιστήμες και η υφιστάμενη κρίση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Η ελληνική διασπορά στην Αυστραλία, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Η εργασία ως παράγων ανάπτυξης, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Πανόραμα ιστορίας της εκπαίδευσης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2011) Σχολική έρευνα και διδακτική της ιστορίας: Από το βίωμα στην ιστορική γνώση, Γρηγόρη
(2011) Σχολική έρευνα και διδακτική της ιστορίας: Από το βίωμα στην ιστορική γνώση, Γρηγόρη
(2009) Σχολική ιστορία και περιβάλλον, Καρδαμίτσα
(2007) Πολυπολιτισμικότητα και σχολική ιστορία, Ατραπός