*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 56,00 €
Μικροοικονομική θεωρία 3η έκδοση
Βασικές αρχές και προεκτάσεις
"Microeconomic theory: Basic principles and extensions" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Walter Nicholson
Μετάφραση: ·Θανάσης Ταγκαλάκης
Επιμέλεια: · Θέμις Μίνογλου
Έκδοση: Οκτώβριος 2018 από "Κριτική"
Σελ.:583 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-586-239-8
Θέμα: "Μικροοικονομική"
Στην 3η ελληνική (12η αμερικανική) έκδοση της Μικροοικονομικής θεωρίας διατηρούνται όλα τα στοιχεία που έχουν χαρίσει στο βιβλίο τις επιτυχημένες πολυάριθμες εκδόσεις του. Στόχος των συγγραφέων είναι να εφοδιάσουν τους φοιτητές με τα μαθηματικά εργαλεία που θα χρειαστούν και στη συνέχεια των σπουδών τους. Για τη διευκόλυνση της μελέτης, περιέχονται πολλά αριθμητικά παραδείγματα, απαιτητικά προβλήματα και λεπτομερείς αναλύσεις εμπειρικών εφαρμογών. Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται: Αναθεώρηση πολλών θεμάτων ώστε να συμβαδίζουν με τις μεθόδους που ακολουθούνται στη σύγχρονη οικονομική βιβλιογραφία, σημαντική νέα ύλη για τη συγκριτική στατική ανάλυση (περιλαμβανομένου του κανόνα του Cramer) και για την ερμηνεία του θεωρήματος της περιβάλλουσας καμπύλης, αποσαφήνιση των επιμέρους κατηγοριών κόστους, ριζική αναθεώρηση και προέκταση της συζήτησης για τη συγκριτική στατική του ανταγωνιστικού υποδείγματος με τη χρήση νέου μαθηματικού υλικού, εκτενής αναθεώρηση των ζητημάτων που σχετίζονται με το μονοπώλιο, επέκταση της κάλυψης της συμπεριφορικής μικροοικονομικής με αρκετές νέες βιβλιογραφικές αναφορές στα σχετικά κεφάλαια. Ακόμα, έχουν προστεθεί συμπεριφορικά προβλήματα που καλύπτουν θέματα όπως η χρησιμότητα στη λήψη αποφάσεων, η παραπλανητική διαφοροποίηση των προϊόντων και ο ρόλος του ανταγωνισμού και της διαφήμισης στην αποκάλυψη πληροφοριών για τις τιμές στους καταναλωτές.
(2018) Μικροοικονομική θεωρία, Κριτική
(2012) Μικροοικονομική θεωρία, Κριτική