*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Συν-ανταγωνισμός

"Co-opetition" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: ·Adam M. Brandenburger ·Barry J. Nalebuff
Μετάφραση: ·Λουίζα Χριστοφίλου
Υπεύθυνος Σειράς: · Δημήτρης Ποταμιάνος
Έκδοση: Μάιος 1999 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:365 (25χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-2446-8


Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση "

O ανταγωνισμός είναι για τη μοιρασιά της πίτας, η οποία όμως φουσκώνει με τη συνεργασία! Oι δύο συγγραφείς, καθηγητής του Harvard Business School ο πρώτος και του Yale School of Management ο δεύτερος, ορίζουν ευρηματικά από την αρχή το επιχειρηματικό παιχνίδι. Kαι τους χρειάζεται βέβαια γι' αυτό ένας ευφάνταστος νεολογισμός: συν-ανταγωνισμός. Σε αντίθεση, μας διαβεβαιώνουν, με το σκάκι ή την πόκα, όπου κερδίζεις εξοντώνοντας τον αντίπαλό σου, στις επιχειρήσεις καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε –όσοι από μας δεν το έχουν ήδη κάνει– ότι η ενίσχυση, μακροπρόθεσμα, της θέσης μας και η αύξηση προφανώς των κερδών μας διόλου δε συνεπάγονται την εκμηδένιση του αντιπάλου. Στο φόντο της μαθηματικής θεωρίας των παιγνίων και πάλι, οι δύο νεότατοι στην ηλικία και γλαφυρότατοι ειδήμονες μας ξεναγούν στα στρατηγικά παιχνίδια που παίζουν στις μέρες μας εταιρείες όπως η Intel, η Nintendo, η American Express, η Nutrasweet, η American Airlines κ.ά., προσέχοντας όλο και περισσότερο τη σωστή δοσολογία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Όχι, δε βρισκόμαστε βέβαια σ' έναν «κόσμο ηθικό, αγγελικά πλασμένο». Tο απόφθεγμα του Mάικλ Kορλεόνε, από το Nονό II, του ταιριάζει μάλλον καλύτερα: «Kράτα τους φίλους σου κοντά, αλλά τους εχθρούς σου ακόμα κοντύτερα»! Ωστόσο και με αυτή την προτροπή επιβεβαιώνεται η αξία του νέου επιχειρησιακού προτύπου, βασισμένου στον «αλλοκεντρισμό». Φιλοδοξία, εν τέλει, των συγγραφέων του καινοτόμου αυτού εγχειριδίου του μάνατζμεντ (μεταφρασμένου ήδη σε πολλές ξένες γλώσσες – μπεστ σέλερ, πέραν των HΠA, στη Λατινική Aμερική, στη Γαλλία και στην Iαπωνία) δεν είναι να «διδάξουν» μόνο πώς παίζεται το παιχνίδι των επιχειρήσεων, αλλά να μάθουν στους ενδιαφερόμενους πώς μπορεί κανείς να το αλλάξει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.

(2016) ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΩ, Κριτική

(2005) Πώς να σκέπτεσθε στρατηγικά, Εκδόσεις Καστανιώτη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας