*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Συγκριτική διαφήμιση


Συγγραφή: ·Ευφημία Παναγιωτίδου
Υπεύθυνος Σειράς: ·Λάμπρος Ε. Κοτσίρης
Έκδοση: 2000 από "Εκδόσεις Σάκκουλα Α.Ε."
Σελ.:411 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-301-492-3


Θέμα: "Διαφήμιση - Δίκαιο και νομοθεσία"

Το συνολικό νομοθετικό πλαίσιο που ορίζει η διαφήμιση και ειδικά η συγκριτική διαφήμιση, βάσει θεωρητικών και νομολογιακών πηγών, αναλύεται στο βιβλίο "Συγκριτική Διαφήμιση". Τελικός στόχος του είναι ο προσδιορισμός της μορφής της συγκριτικής διαφήμισης που μπορεί να θεωρηθεί επιτρεπόμενη κατά το νόμο.
Συγκεκριμένα, εξετάζεται καταρχήν η σχέση καταναλωτή και Δικαίου Ανταγωνισμού και η σχέση καταναλωτή και διαφήμισης υπό το πρίσμα της λειτουργίας της διαφήμισης στον ανταγωνισμό και στην οικονομία της αγοράς γενικότερα, όπως αυτή αντιμετωπίζεται από τις επιστήμες της επικοινωνίας, της ψυχιατρικής και της οικονομίας.
Μελετάται ο ρόλος που μπορεί να επιτελέσει η διαφήμιση ως φραγμός εισόδου ή συνέχειας για τους ανταγωνιστές και η επίδραση που ασκεί στη διαμόρφωση της τιμής του προϊόντος και στην οικονομία γενικότερα. Εξετάζονται ακόμη οι Κοινοτικές Οδηγίες 84/450 για την παραπλανητική διαφήμιση, 89/552 για την ελεύθερη κυκλοφορία των τηλεοπτικών υπηρεσιών στον ενιαίο χώρο της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και 97/55 για τη συγκριτική διαφήμιση και η εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας προς αυτές.
Ακολούθως η έρευνα επικεντρώνεται αποκλειστικά στη μελέτη των ρυθμίσεων του ν. 2251/1994 για τη συγκριτική διαφήμιση, παράλληλα με το περιεχόμενο των αντίστοιχων ρυθμίσεων της Κοινοτικής Οδηγίας 97/55, με εκτενή αναφορά στην ελληνική και διεθνή νομολογία και καταλήγει σε ορισμένα συμπεράσματα, από τα οποία συνάγεται η συγκεκριμένη μορφή που πρέπει να έχει μια συγκριτική διαφήμιση για να κριθεί νόμιμη.
Η πλούσια αναφορά νομολογιακών υποθέσεων καθιστά το βιβλίο προσιτό, τόσο στους νομικούς όσο και στους εκπροσώπους των διαφημιστικών εταιριών και στα στελέχη των επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με τον σχεδιασμό της εμπορικής προώθησης των προϊόντων.

(2008) Έρευνα - Καινοτομία, Εκδόσεις Σάκκουλα Α.Ε.

(2002) Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σε πρόγραμμα Η/Υ, Εκδόσεις Σάκκουλα Α.Ε.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας