Εξαντλημένο και χωρίς δυνατότητα παραγγελίας στον εκδότη
Τιμή Λεμόνι: 6,43 €
Το έργο τέχνης
Δοκίμιο για την οντολογία των έργων
"L' oeuvre d'art: Essai sur l' ontologie des oeuvres" (Πρωτότυπος τίτλος στα γαλλικά)
Συγγραφή: ·Michel Haar
Μετάφραση: ·Παντελής Ανδρικόπουλος
Υπεύθυνος Σειράς: · Νικόλας Α. Σεβαστάκης
Έκδοση: 1998 από "Scripta"
Σελ.:102 (18χ12), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7909-06-2
Θέμα: "Καλές τέχνες - Φιλοσοφία και θεωρία" "Τέχνη, Κριτική της" "Τέχνη - Θεωρία"
Aπό τον Πλάτωνα έως τον Χάιντεγκερ, η φιλοσοφία ενδιαφέρεται λιγότερο για τα ίδια τα έργα τέχνης παρά για το ερώτημα πώς να μάθουμε αν η τέχνη μπορεί να εκφράσει την αλήθεια. Δύο αίτια, λοιπόν, καθυστέρησαν την ανάπτυξη μιας πραγματικής «οντολογίας» των έργων: από τη μια, η πλατωνική καταδίκη της τέχνης - που έκανε να κυριαρχήσει το καθαρό περιεχόμενο επί της αισθητής μορφής, από την άλλη, η γέννηση της αισθητικής - που έδωσε τον τόνο στη συναισθηματική διάθεση του θεατή ή του καλλιτέχνη. Με τον Χάιντεγκερ και τον Μερλώ-Ποντύ γίνεται πράγματι δυνατή μια φιλοσοφία της τέχνης.
(1991) Encyclopédie de la Pléiade. Ιστορία της φιλοσοφίας, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης