*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 6,97 €
Γίνε βροχοποιός
Αυτοί που ξέρουν να βρίσκουν και να κρατούν τους πελάτες
"How to Become a Rainmaker" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Jeffrey J. Fox
Μετάφραση: ·Ρίτα Ζόρζλινγκ
Επιμέλεια: · Ανδρέας Παππάς
Έκδοση: Ιανουάριος 2002 από "Κριτική"
Σελ.:133 (21χ13), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-218-245-8
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Οι πωλήσεις αποτελούν έναν από τους πιο απαιτητικούς κλάδους της σύγχρονης επιχείρησης. Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τέτοια ποικιλία εμπορευμάτων. Για να πετύχεις στις πωλήσεις, πρέπει να φέρεις τη βροχή. Ο βροχοποιός, φέρνει το χρήμα στην εταιρία του, ανάλογα με τη θέση που κατέχει. Είτε είναι διευθυντής, ιδιοκτήτης, μέλος της επιχείρησης ή υπεύθυνος πωλήσεων, είναι αυτός που εξασφαλίζει στην επιχείρηση τα μεγαλύτερα έσοδα, έχει τις καλύτερες απολαβές και εμπνέει τον περισσότερο σεβασμό. Ό,τι προϊόν ή υπηρεσία κι αν πουλάει ο βροχοποιός, το κάνει με επιτυχία. Γιατί σε όποια επιχείρηση και αν δουλεύει, ο απώτερος σκοπός του είναι να εντοπίζει, να πείθει και να κρατά ικανοποιημένους τους πελάτες.
Οι βροχοποιοί δεν γεννιούνται, γίνονται.
(2005) Πώς να κάνετε μεγάλα κέρδη από τη δική σας μικρή επιχείρηση, Κριτική
(2003) Γίνε ο καλύτερος προϊστάμενος, Κριτική
(2000) Ceo πώς θα φτάσετε στην κορυφή της επιχείρησης, Κριτική