*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,87 €
Μορφή και περιεχόμενο της τηλεοπτικής επικοινωνίας
Συγγραφή: ·Γιώργος Ε. Τσουρβάκας
Έκδοση: 1996 από "Κορφή"
Σελ.:204 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-339-226-Χ
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Επικοινωνία (Κοινωνικές επιστήμες)"
[...] Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια κριτική μελέτη της Ελληνικής τηλεόρασης και ειδικότερα του τηλεοπτικού προγράμματος. Την μορφή που παίρνει σήμερα, την εμπορευματική του βάση και την σχέση του με την μαζική κουλτούρα. Ερμηνεύει την εικόνα του μέσου και την κατασκευή της κοινωνικής πραγματικότητας σε τηλεοπτική. Αναλύει αυτό καθ'αυτό το περιεχόμενο των μηνυμάτων, δηλαδή τις κοινωνικές αξίες και τους ρόλους που χτίζει η τηλεοπτική επικοινωνία για τον σύγχρονο άνθρωπο. Τέλος επιχειρείται η μελέτη της στρατηγικής που επιλέγεται από τους τηλεοπτικούς παραγωγούς για την εκπλήρωση των στόχων τους, που είναι να κάνουν το κοινό να "βλέπει".
Το βιβλίο θα μπορεί να βοηθήσει τους μελετητές θεμάτων μέσων μαζικής επικοινωνίας, τους φοιτητές πολιτιστικών και κοινωνικοοικονομικών σπουδών, τα στελέχη επιχειρήσεων και επικοινωνιακών οργανισμών, τους δημοσιογράφους και τους πολιτικούς.
(2023) Μάρκετινγκ εκδηλώσεων, Rosili
(2013) Μάνατζμεντ επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών, University Studio Press
(2006) Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά, University Studio Press
(2004) Η οικονομία των ΜΜΕ, University Studio Press