*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,83 €
Έρευνα μάρκετινγκ
Συγγραφή: · Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Έκδοση: 2002 από "Global Ε.Π.Ε."
Σελ.:222 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8479-00-2
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Το εγχειρίδιο αυτό, χρήσιμο για κάθε σπουδαστή ή επαγγελματία του Μάρκετινγκ αλλά και για το ευρύ κοινό, προσπαθεί να αποδείξει με επιστημονικό αλλά απλό και φιλικό προς τον αναγνώστη τρόπο ότι: Η Έρευνα Μάρκετινγκ είναι η αντικειμενική και συστηματική διαδικασία συγκέντρωσης, καταγραφής, επεξεργασίας και ανάλυσης όλων των στοιχείων που αφορούν την επίλυση ενός προβλήματος μάρκετινγκ. Η διαδικασία εκείνη, η οποία μετατρέπει τα δεδομένα σε ορθολογική πληροφόρηση, απαραίτητη στη λήψη αποφάσεων της Διοίκησης Μάρκετινγκ. [...]
(2011) Η έρευνα του μάρκετινγκ, σοφία A.E.
(2008) Οικολογικό μάρκετινγκ, σοφία A.E.
(2003) Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση;, University Studio Press