*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 21,52 €
Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ
Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης
"Marketing Management: A strategic approach with a global oriantation" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: ·Harper Boyd ·Orville C. Walker ·Jean-Claude Larreche
Μετάφραση: ·Πητ Κωνσταντέας
Επιμέλεια: ·Στέλιος Θ. Πάτσικας
Έκδοση: 2002 από "Εκδόσεις Παπαζήση"
Σελ.:422 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-02-1603-7
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Μη διαθέσιμη
(2002) Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση