*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 31,06 €
Το μάρκετινγκ στην παγκόσμια αγορά και στο Internet
"Marketing" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: ·Richard L. Sandhusen
Μετάφραση: · Ανδρέας Σοκοδήμος
Επιμέλεια: ·Ιωάννης Κατσαντώνης
Έκδοση: 2003 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:694 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-209-698-5
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Αυτός ο "ανεπίσημος" αλλά και περιεκτικός και σαφής οδηγός στις βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για όλους τους σπουδαστές και φοιτητές που δυσκολεύονται να διαβάσουν τα "επίσημα" εγχειρίδια των Σχολών τους. Αλλά και για τα στελέχη επιχειρήσεων και τους επαγγελματίες, αυτό το βιβλίο μπορεί να γίνει μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένας μοναδικός σύμβουλος για την επίλυση των προβλημάτων και των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων.
(2010) Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος
(1999) Διεθνές μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος
(1993) Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος