*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 25,48 €
Τουριστικό μάρκετινγκ
"Marketing for Tourism" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · J. Christopher Holloway · Chris Robinson
Μετάφραση: ·Χρυσούλα Τόλιου · Ανδρέας Σοκοδήμος
Επιμέλεια: ·Ιωάννης Κατσαντώνης
Έκδοση: 2003 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:440 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-209-511-3
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Τουρισμός"
Μια γενική εισαγωγή στη γενική θεωρία του μάρκετινγκ και της εφαρμογής της στους τομείς της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας. Καλύπτει όλες τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές περιγραφές του σχεδιασμού, της έρευνας, των επικοινωνιών, της διαφήμισης, της διανομής, και των δημοσίων σχέσεων.