*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,23 €
Ο εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας των μαθηματικών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Παιδαγωγικές αρχές, αναλυτικά προγράμματα και διδακτικές προσεγγίσεις
Συγγραφή: · Μαρία Νικολακάκη
Έκδοση: 2003 από "Ατραπός"
Σελ.:310 (23χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8325-30-7
Θέμα: "Μαθηματικά - Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)"
Το βιβλίο αυτό μελετά τον εκσυγχρονισμό του μαθήματος των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο στην Ελλάδα από την Τουρκοκρατία έως σήμερα. Μέσα από την ιστορική διαμόρφωση του μαθήματος εντοπίζει και αναλύει τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην κοινωνία, το εκπαιδευτικό σύστημα και τον τρόπο μετάδοσης της κυρίαρχης γνώσης. Χρησιμοποιώντας την ιστορικο-συγκριτική μέθοδο εξετάζει και συγκρίνει τη διαμόρφωση του μαθήματος των Μαθηματικών στην Ελλάδα σε σχέση με τις εξελίξεις στο εξωτερικό. Στο τέλος προτείνει ένα παιδαγωγικό πλαίσιο για τη διδακτική του μαθήματος σήμερα.
(2012) Κριτικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική πολιτική: Τα μεταβαλλόμενα πεδία εξουσίας και γνώσης, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2011) Η κριτική παιδαγωγική στον νέο μεσαίωνα, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2010) Μύθοι και πραγματικότητα της ελληνικής εκπαίδευσης, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2004) Παγκοσμιοποίηση, τεχνολογία και παιδεία στη νέα κοσμόπολη, Ατραπός
(2004) Αυτισμός, Σαββάλας
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών
(1996) Γράφω και διαβάζω, Κολλέγιο Αθηνών