*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,85 €
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: Προσδοκίες, προοπτικές, όρια
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς τη διδακτική τους ετοιμότητα
Συγγραφή: · Φωτεινή Κοσσυβάκη
Έκδοση: Οκτώβριος 2003 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:230 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-0991-5
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αναδείξει:
-Πρώτον, το νέο ρόλο του εκπαιδευτικού και τη διδακτική του ετοιμότητα, όπως αυτή προκύπτει από τις απαιτήσεις του μετανεωτερικού σχολείου.
-Δεύτερον, τη στάση των ενεργών εκπαιδευτικών απέναντι στο νέο ρόλο τους, ο οποίος τους καλεί να λειτουργούν ταυτόχρονα σε πλαίσιο νεωτερικού και μετανεωτερικού σχολείου.
-Τρίτον, τη στροφή της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών κυρίως στην αλλαγή της εικόνας που οι εκπαιδευτικοί έχουν για το "καλό" μάθημα, τον "καλό" εκπαιδευτικό και το "καλό" σχολείο.
(2003) Εναλλακτική διδακτική, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1998) Κριτική επικοινωνιακή διδασκαλία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός