*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,57 €
Η εξέλιξη της Εύας
Οι οκτώ αλήθειες του γυναικείου μάρκετινγκ
"Eveolution" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Faith Popcorn ·Lys Marigold
Μετάφραση: ·Αντωνέλλα Μουτσοπούλου
Επιμέλεια: ·Νέστορας Γ. Χούνος
Έκδοση: 2003 από "Αλκυών"
Σελ.:342 (20χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-326-087-8
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
[...] Σήμερα οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 80% αυτών που αποφασίζουν για την αγορά προϊόντων οποιασδήποτε μορφής. Στην "Εξέλιξη της Εύας"η Faith Popcorn δείχνει, ότι η επιτυχία στις επιχειρήσεις ή το επιτυχημένο ξεκίνημα μιας επιχείρησης είναι αδύνατο να επιτευχθεί, χωρίς να λάβει κανείς υπόψη τους κανόνες του μάρκετινγκ, που απευθύνονται στις γυναίκες.
Στην "Εξέλιξη της Εύας" υπάρχουν οκτώ βασικές αρχές -όλες χαρακτηρίζουν τη νέα τάση, που θα επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες δημιουργούν επικερδείς και διαρκείς σχέσεις με τις γυναίκες.
"Η εξέλιξη της Εύας" είναι η πιο δυναμική αρχή, που μπόρεσε ποτέ να αναπτύξει κανείς για το μάρκετινγκ, για την κατανόηση και την προσφορά κινήτρων, με στόχο τη μεγαλύτερη ευκαιρία της επόμενης δεκαετίας -τις γυναίκες.