*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,31 €
Για την πρωτοποριακή σκέψη
"Harvard Business Review on Breakthrough Thinking" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Μετάφραση: · Ανδρέας Σοκοδήμος
Επιμέλεια: ·Ιωάννης Κατσαντώνης
Έκδοση: 2003 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:237 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-209-571-7
Θέμα: "Δημιουργικότητα (Διοίκηση και οργάνωση)"
Η δημιουργικότητα και οι καινοτομίες είναι τα μυστικά του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αλλά παρόλα αυτά πολλοί οργανισμοί θεωρούν την έμπνευση ως ένα φαινόμενο ασύλληπτο και δύσκολα αντιμετωπίσιμο. Όμως υπάρχουν δοκιμασμένες στρατηγικές για τη στήριξη και τη διαχείριση της δημιουργικότητας. Ο εκδοτικός οίκος Harvard Business Review έχει δημοσιεύσει μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη.