*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 19,83 €
Marketing management για υπηρεσίες και τουρισμό
Συγγραφή: · Θεόδωρος Σ. Μπενετάτος · Γεώργιος Παπαγεωργίου ·Δημήτριος Στεργίου
Έκδοση: 2004 από "Έλλην"
Σελ.:301 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-286-833-3
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ" "Τουρισμός"
"Πρόκειται για μια έξοχη και ιδιαίτερα περιεκτική πηγή στον τομέα του marketing management των υπηρεσιών και του τουρισμού. Πολύ λίγα βιβλία συνδυάζουν ένα τόσο πλήρες θεωρητικό υπόβαθρο με ένα σύνολο πρακτικών παραδειγμάτων. Θα αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου και τη βάση της διδασκαλίας του τουριστικού marketing και της διοίκησής του, στα πλαίσια της ελληνικής τουριστικής εκπαίδευσης. [...] (από το προλογικό σημείωμα του Νίκου Παπαλέξη, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Αχαΐας)
(2012) Ηλεκτρονικό εμπόριο, Έλλην
(2008) Πώς να οργανώσετε ένα συνέδριο, Έλλην