*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,23 €
Η περιβαλλοντική αγωγή σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης
Η παιδαγωγική προβληματική και η διδακτική μεθοδολογία της περιβαλλοντικής αγωγής στο νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο
Συγγραφή: · Αρτέμης Μ. Αθανασάκης
Έκδοση: Οκτώβριος 2004 από "Δαρδανός Χρήστος Ε."
Σελ.:252 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-380-148-8
Θέμα: "Περιβαλλοντική εκπαίδευση"
Η συγγραφή αυτή υπαγορεύεται από την ανάγκη ανάλυσης, ερμηνείας και εφαρμογής διαφοροποιημένων μεθοδολογικών πρακτικών σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.
Και τούτο γιατί υπάρχει ακόμη και σήμερα σύγχυση ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς των διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης, για το ποιές μεθοδολογικές τακτικές θα ακολουθήσουν στη διάρκεια εφαρμογής των σχολικών οικο-περιβαλλοντικών προγραμμάτων, έστω και μετά από 25 χρόνια βιωμένης εμπειρίας στην ανάπτυξη προγραμμάτων περιβαλλοντικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Ωστόσο οι μεθοδολογικές αυτές προσεγγίσεις, στηριγμένες στον ευρύτερο κοινωνικο-οικολογικό προβληματισμό και διαφοροποιημένες ανά βαθμίδες εκπαίδευσης, αναπτύσσονται και παρουσιάζονται στο βιβλίο αυτό, συστημικά, χωρίς να υποβαθμίζεται η επιστημολογική, εξελικτική, κοινωνική και πολιτική τους υπόσταση, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες κάθε είδους αναγνωστικού κοινού.
(2011) Οι ερευνητικές προκλήσεις στο χώρο της φυσικής, Εκδόσεις Πατάκη
(2010) Η περιβαλλοντική αγωγή και εκπαίδευση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, Δαρδανός Χρήστος Ε.
(2000) Οικοπεριβαλλοντική ψυχολογία και εκπαίδευση, Δαρδανός Χρήστος Ε.
(1999) Περιβάλλον και οικολογία στην εκπαίδευση, Δαρδανός Χρήστος Ε.
(1996) Οικοπεριβαλλοντική παιδαγωγική, Δαρδανός Χρήστος Ε.
(1995) Παιδαγωγικές κατευθύνσεις φυσικών επιστημών, Σαββάλας
(1987) Οικολογική παιδεία και περιβαλλοντική αγωγή, Μπουκουμάνης
(1981) Η οικολογική κρίση στον ελληνικό χώρο, Γρηγόρη