*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

e-Marketing

Διαδικτυακό μάρκετινγκ


Συγγραφή: · Μάρω Βλαχοπούλου
Έκδοση: 2003 από "Rosili"
Σελ.:626 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7745-04-3


Θέμα: "Μάρκετινγκ"

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασικού μάρκετινγκ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη νέων μέσων προώθησης και νέων στρατηγικών μάρκετινγκ.
Το βιβλίο αυτό ασχολείται με την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ και αναλύει ζητήματα όπως:
- Ανάπτυξη προγράμματος και στρατηγικής Ίντερνετ Μάρκετινγκ
- Ηλεκτρονική παρακολούθηση σημείων πώλησης
- Χρήση έξυπνων καρτών
- Online Advertising
- Στρατηγική Ιογενούς Μάρκετινγκ
- Customer Relationship Management
- Διαχείριση Γνώσης και Εξόρυξη Δεδομένων

(2009) Εισαγωγή στο Marketing, Επίκεντρο

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας