*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 15,14 €
Εγχειρίδιο στρατηγικής
Οι βασικές αρχές της στρατηγικής των επιχειρήσεων από το Α ως το Ζ
"Pocket strategy" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Tim Hindle
Μετάφραση: ·Θεοφάνης Παπαδάκης
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2003 από "Κέρκυρα - Economia Publishing"
Σελ.:291 (19χ10), Δερματόδετο, ISBN: 960-87808-3-7
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Εταιρείες" "Επιχειρηματικό σχέδιο"
Κανένα άλλο αντικείμενο δεν έχει κυριαρχήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό στις σκέψεις των σημερινών managers, συμβούλων επιχειρήσεων και θεωρητικών του management όσο η επιχειρηματική στρατηγική. Χωρίς μια ξεκάθαρη και βιώσιμη στρατηγική καμία επιχείρηση δεν είναι σε θέση να προχωρήσει σε μια πορεία ανάπτυξης. Η επιχειρηματική στρατηγική επηρεάζει κάθε στοιχείο λειτουργίας μιας επιχείρησης: από το τι πουλάει, σε ποιον το προωθεί και πώς το προωθεί, ώς το πώς έχει οργανώσει τα οικονομικά της ζητήματα και τα στελέχη που απασχολεί.
Μέσα από την ενότητα των δοκιμιών και την ανάλυση των όρων και εννοιών, που παρατίθενται με αλφαβητική σειρά, όπως επίσης και με την παρουσία διαφόρων χρήσιμων παραρτημάτων, το "Εγχειρίδιο στρατηγικής" παρέχει μια εκ των έσω μελέτη και αποσαφήνιση ενός ζητήματος που στο σημερινό πολύπλοκο και ταχύτατα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη σπουδαιότητα, αλλά παράλληλα και δυσκολία, όσο ποτέ πριν.
(2004) Οδηγός ιδεών διοίκησης επιχειρήσεων, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2003) Εγχειρίδιο του marketing, Κέρκυρα - Economia Publishing