*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 20,70 €
Βασικές αρχές μικροοικονομικής
Συγγραφή: · Πάνος Γ. Μουρδουκούτας
Έκδοση: 2005 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:336 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-209-814-7
Θέμα: "Μικροοικονομική"
Η μελέτη του κόσμου της Οικονομικής είναι ένα μάλλον δύσκολο έργο. Τα οικονομικά προβλήματα, λόγω του ότι είναι συνυφασμένα με άλλα κοινωνικά προβλήματα, είναι δύσκολο να απομονωθούν και να μελετηθούν από μία μόνον οπτική γωνία.
Η Οικονομική είναι ίσως πολύ δυσκολότερη επιστήμη από ό,τι οι άλλες, όπως η Φυσική και η Χημεία, όπου τα προβλήματα μπορούν να οριστούν με πιο ακριβή τρόπο και οι θεωρίες να ελεγχθούν μέσα σε πολυτελή εργαστήρια.
Έτσι, προκύπτουν τα παρακάτω προβλήματα και ερωτήματα:
- Με ποιον τρόπο τα καταφέρουν οι οικονομολόγοι;
- Πώς επιλέγουν τα ζητήματα που θα μελετήσουν;
- Πώς αναπτύσσουν και ελέγχουν τις θεωρίες;
- Πώς μπορούν οι φοιτητές να μάθουν και να εφαρμόζουν οικονομικές θεωρίες;
Το βιβλίο αυτό, που ασχολείται με τα παραπάνω ερωτήματα, αποτελεί μια εισαγωγή στα προβλήματα, τις έννοιες, τις θεωρίες, και τις εφαρμογές της Μικροοικονομικής.
(2009) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2009) Καταναλωτικές επιδημίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2007) Οι δέκα κανόνες της πνευματικής και εργασιακής ευτυχίας, Κλειδάριθμος
(2006) The Ten Rules of Spiritual and Professional Fulfillment, Κλειδάριθμος
(2006) The Way of the Business Builder, Κλειδάριθμος
(2006) Η στρατηγική της Κίνας, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Δημιουργήστε επιχειρηματίες, Κλειδάριθμος
(2006) Βασικές αρχές μακροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2005) Επιχειρηματική στρατηγική σε μια ημιπαγκοσμιοποιημένη οικονομία, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) Η παγκόσμια επιχείρηση, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) The Six Rules of Success, Κλειδάριθμος
(2004) When Greece Turn into a Little Japan, Κλειδάριθμος
(2004) Όταν η Ελλάδα έγινε μικρή Ιαπωνία, Κλειδάριθμος
(2004) Επιχειρηματικότητα, Κλειδάριθμος
(2003) Οι έξι κανόνες της επιτυχίας, Κλειδάριθμος
(2001) Η επιχειρηματικότητα στη νέα οικονομία, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(1999) Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1996) Το επόμενο βήμα, Εκδόσεις Παπαζήση
(1995) Το πείραμα, Γιαννίκος Β. - Καλδής Β.