*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Τα 10 θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ

"Ten Deadly Marketing Sins" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · Philip Kotler
Μετάφραση: · Ανδρέας Σοκοδήμος
Έκδοση: Μάιος 2005 από "Γκιούρδας Μ."
Σελ.:160 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-512-438-6


Θέμα: "Μάρκετινγκ"

Το μάρκετινγκ έχει πάψει να είναι αποτελεσματικό στις μέρες μας. Τα νέα προϊόντα αποτυγχάνουν σε καταστροφικά μεγάλο ποσοστό. Οι περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες δεν καταφέρνουν να αφήσουν τίποτε ξεχωριστό στο μυαλό των πελατών. Οι άμεσες ταχυδρομικές αποστολές, μόλις που φτάνουν να έχουν ένα τοις εκατό ανταπόκριση. Τα πιο πολλά προϊόντα φαίνονται πολύ περισσότερο, ως εναλλακτικά εμπορεύματα παρά ως ισχυρά εμπορικά είδη.

Δεν απορούμε που οι Γενικοί Διευθυντές απαιτούν απολογισμούς από τα τμήματα Μάρκετινγκ! Απαιτούν από αυτούς, πριν από κάθε μεγάλη καμπάνια, να παρέχουν του οικονομικούς τους υπολογισμούς για την απόδοση των επενδύσεών τους. Αν δεν πάρουν την ευθύνη τους για το κέρδος, ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ θα είναι ο πρώτος που θα συνεχίζει να περικόπτεται στην περίπτωση, που οι εταιρείες πρέπει να περιορίσουν τα κόστη τους.

Γιατί δεν είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ; Ο παραγωγικός συγγραφέας Philip Kotler, προσδιορίζει τις δέκα χειρότερες αδυναμίες χρησιμοποιώντας σύγχρονες πρακτικές του μάρκετινγκ.

(2022) H2H Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος

(2022) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ, Επίκεντρο

(2011) Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας, Μαλλιάρης Παιδεία

(2010) Marketing 3.0, Κέρκυρα - Economia Publishing

(2009) Χάος, Κέρκυρα - Economia Publishing

(2009) Εισαγωγή στο Marketing, Επίκεντρο

(2009) Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Κέρκυρα - Economia Publishing

(2006) Mάρκετινγκ μάνατζμεντ, Κλειδάριθμος

(2004) Η δυναμική του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.

(2004) Εναλλακτικό μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.

(2001) Αρχές του μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος

(2001) Ο Κότλερ για το marketing, Μαλλιάρης Παιδεία

(2001) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ, Γκιούρδας Β.

(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks

(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας