*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 48,69 €
Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης στην έρευνα αγοράς
Συγγραφή: · Γεώργιος Ι. Σιώμκος · Αικατερίνη Ι. Βασιλικοπούλου
Έκδοση: 2005 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:568 (25χ21), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-593-0
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Ένα εύχρηστο εργαλείο για άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς. Παρουσιάζει τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης στοιχείων έρευνας αγοράς με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή των βασικότερων μεθόδων και εργαλείων και στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Ο τρόπος εφαρμογής των τεχνικών ανάλυσης παρουσιάζεται με τη χρήση του SPSS, ενώ περιλαμβάνονται πολλά παραδείγματα, ασκήσεις, ερωτήσεις τύπου "Σωστό ή Λάθος;", Mini Projects, καθώς και πλούσια βιβλιογραφία.