*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 32,46 €
Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ
Συγγραφή: · Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης · Γεώργιος Ι. Σιώμκος
Έκδοση: 2005 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:355 (25χ20), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-606-6
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
[...] Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές και στελέχη της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ έναν αριθμό πρκατικών εργαλειών και στρατηγικών που έχουν με επιτυχία εφαρμοστεί κατά το παρελθόν στο διεθνή αλλά και στον ελληνικό επιχειρησιακό χώρο. [...] Η καθεμία από τις Μελέτες Περίπτωσης που παρουσιάζονται στο εγχειρίδιο εστιάζει σε διαφορετικό επιχειρησιακό πρόβλημα, δίνοντας έμφαση τόσο σε μεμονωμένα στοιχεία της Διοικητικής Μάρκετινγκ όσο και στις αλληλεπιδράσεις και συνέργειες των στοιχείων μεταξύ τους, όπως αυτές αναδύονται στην πρακτική καθημερινότητα ενός ζωντανού οργανισμού όπως είναι η επιχείρηση. Ακόμη, δίνουν τη δυνατότητα στον αναγνώστη συσχέτισης των γεγονότων που βιώνουν οι επιχειρήσεις, εντοπίζοντας τις πιθανές ομοιότητες ή διαφορές των προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο πλαίσιο ενός ημιπαγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
(2013) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(2012) Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, Σταμούλη Α.Ε.
(2009) Καταναλωτικές επιδημίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Έρευνα αγοράς, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(2005) Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης στην έρευνα αγοράς, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(2002) Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1999) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1999) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1995) Εισαγωγή στο στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1994) Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1994) Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.