*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Εφηρμοσμένη έρευνα marketing
Συγγραφή: · Πέτρος Σ. Τομάρας
Έκδοση: 2005 από "Ιδιωτική Έκδοση"
Σελ.:391 (25χ20), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-90674-2-5
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα από τα πιο σύνθετα και παράλληλα χρήσιμα θέματα στο χώρο της επιστήμης του Marketing, το οποίο δεν εντάσσεται στα εισαγωγικά θέματα του Marketing αλλά στα εξειδικευμένα. Με την 'Ερευνα Marketing μπορεί κάποιος να αποδείξει ή να απορρίψει θεωρίες και υποθέσεις, καθώς και να προσεγγίσει στη διαχρονική τους πορεία διάφορα μεγέθη και τάσεις. Η Έρευνα Marketing είναι ένα σύνθετο αντικείμενο. Αυτός που ασχολείται με την Έρευνα Marketing πρέπει να έχει ένα ευρύ φάσμα γνώσεων από πολλά πεδία όπως: Marketing, Στατιστική, Πληροφορική, Ψυχολογία, Οικονομικά και Κοινωνιολογία. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
(2009) Βιομηχανικό μάρκετινγκ, Τομαράς, Πέτρος Σ.
(2009) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ και την έρευνα αγοράς, Ιδιωτική Έκδοση