*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Διδακτική των φυσικών επιστημών

Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών: Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης


Συγγραφή: · Παναγιώτης Β. Κόκκοτας
Έκδοση: Μάιος 2008 από "Γρηγόρη"
Σελ.:557 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-548-7


Θέμα: "Φυσικές επιστήμες - Σπουδή και διδασκαλία"

Η διδακτική των Φυσικών Επιστημών, ως αυτόνομος επιστημονικός κλάδος, έχει στρέψει τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σε ζητήματα που αφορούν στη μάθηση και στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Λαμβάνοντας υπόψή της πορίσματα άλλων Επιστημών όπως για παράδειγμα της Ψυχολογίας, Επιστημολογίας κ. ά., προσπαθεί μέσα από τις έρευνες να εντοπίσει και να δώσει λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν έννοιες των Φυσικών Επιστημών.

Στη σχολική πραγματικότητα διαπιστώνεται καθημερινά ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο μάθημα Φυσικών Επιστημών οι οποίες σχετίζονται όχι μόνο με το περιεχόμενο αλλά και με τον τρόπο που παρουσιάζονται στα σχολικά εγχειρίδια και τις παγιωμένες διδακτικές πρακτικές που υιοθετούνται από τους εκπαιδευτικούς. Αυτές οι δυσκολίες έχουν ως αποτέλεσμα τη χαμηλή επίδοση των μαθητών και συχνά την εκδήλωση της αποστροφής τους στο συγκεκριμένο μάθημα. Τα τελευταία χρόνια εκδηλώνεται από τους εκπαιδευτικούς ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο να ενημερωθούν και να εφαρμόσουν νέες πρακτικές για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

Την κάλυψη του κενού που υπάρχει λόγω της έλλειψης μιας σύγχρονης Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών φιλοδοξεί να καλύψει η παρούσα εργασία η οποία αποτελείται από δύο τόμους. Απευθύνεται σε αυτούς που διδάσκουν ή πρόκειται να διδάξουν τις Φυσικές Επιστήμες στην εκπαίδευση, αλλά γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται για τη μάθηση στη διδασκαλία.

Στον πρώτο τόμο το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ιστορική και φιλοσοφική προσέγγιση της επιστημονικής γνώσης, στα σύγχρονα επιστημονικά ρεύματα, στις επιστημονικές διαδικασίες, στην ανακαλυπτική μάθηση, στις αρχές της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, στα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας. Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν παραδείγματα διδασκαλιών και τεστ αξιολόγησης. Όσον αφορά στην ανακαλυπτική μάθηση όπως αυτή προσδιορίστηκε από τους Piaget Bruner κ.α., τονίζεται το κύριο χαρακτηριστικό της δηλαδή η ενεργός συμμετοχή του υποκειμένου στις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης και της δράσης του στα αντικείμενα, γιατί μέσω αυτής κατανοεί τις έννοιες εφόσον υποβοηθείται να εγκαταλείψει τον αισθητό κόσμο και να κινηθεί στο χώρο των εννοιών.

Στο δεύτερο τόμο περιγράφεται αναλυτικά η νέα προσέγγιση που έχει ως αφετηρία τις ιδέες των μαθητών και χαρακτηρίζεται ως υπόθεση της Εποικοδόμησης της γνώσης ή του Κονστρουκτιβισμού
(constructivism).

(2012) Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, Εκδόσεις Πατάκη

(2012) Μελέτη περιβάλλοντος Δ΄ δημοτικού, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος

(2012) Μελέτη περιβάλλοντος Δ΄ δημοτικού, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος

(2012) Φυσική Α΄ γενικού λυκείου, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος

(2012) Φυσική Α΄ γενικού λυκείου, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος

(2009) Μελέτη περιβάλλοντος Γ΄ δημοτικού, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (Ο.Ε.Δ.Β.)

(2008) Μελέτη περιβάλλοντος Γ΄ δημοτικού, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (Ο.Ε.Δ.Β.)

(2005) Unesco, διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Τυπωθήτω

(2005) Μουσειοπαιδαγωγική και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες, Εκδόσεις Πατάκη

(2004) Διδακτική των φυσικών επιστημών, Ιδιωτική Έκδοση

(2003) Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην κοινωνία της πληροφορίας, Γρηγόρη

(2002) Οι λέξεις, οι φυσικές επιστήμες και η μάθηση, Τυπωθήτω

(2001) Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στις αρχές του 21ου αιώνα, Γρηγόρη

(2000) Διδακτικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες, Τυπωθήτω

(2000) Διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες, Τυπωθήτω

(2000) Οικο-δομώντας τις έννοιες των φυσικών επιστημών, Τυπωθήτω

(1999) Διδακτική των φυσικών επιστημών, Γρηγόρη

(1998) Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, Γρηγόρη

(1988) Πειράματα φυσικής για το δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο, Γρηγόρη

(1983) Η ελευθερία στην εκπαίδευση, Γρηγόρη

(1978) Ο ρόλος της παιδείας στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδος, Ιδιωτική Έκδοση

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας