*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Έθνος, ταυτότητες και τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα

Μελέτη πάνω στη θεωρία της διαμεσολάβησης


Συγγραφή: · Μίρκα Μαδιανού
Μετάφραση: ·Δημήτρης Καγιαλάρης ·Κωνσταντίνος Παπαδάκης
Έκδοση: Νοέμβριος 2008 από "Εκδόσεις Πατάκη"
Σελ.:332 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-16-2755-3


Θέμα: "Επικοινωνία (Κοινωνικές επιστήμες)" "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάς" "Τηλεόραση - Κοινωνιολογικές απόψεις"

Τι σημαίνει να παρακολουθεί κανείς κάθε μέρα δίωρα δελτία ειδήσεων στην τηλεόραση; Γιατί άλλοι εθίζονται στις ειδησεογραφικές εκπομπές, ενώ άλλοι αδιαφορούν; Η τηλεόραση είναι αναπόσπαστο μέρος του ιστού της σύγχρονης ζωής και το βιβλίο αυτό ερευνά μια όψη της διαδικασίας: την επίδραση της τηλεόρασης στο πώς βιώνουμε την πολιτική οντότητα του έθνους και τις εθνικές και υπερεθνικές μας ταυτότητες.

Η μελέτη αυτή αντλεί από την ανθρωπολογία, την κοινωνική θεωρία και τη θεωρία των ΜΜΕ και στηρίζεται σε εθνογραφία του τηλεοπτικού κοινού στην Αθήνα. Η διεπιστημονική αυτή προσέγγιση ρίχνει φως στη σχέση ΜΜΕ και ταυτοτήτων. Εκκινώντας από μια οπτική που εξετάζει τις ταυτότητες όπως αυτές βιώνονται και επιτελούνται, η συγγραφέας παρακολουθεί τους λόγους για το έθνος και το ανήκειν και εξετάζει πώς αρθρώνονται οι ταυτότητες στο τοπικό επίπεδο με τους λόγους περί έθνους στα εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα. Μερικά από τα ερωτήματα που τίθενται είναι: Η τηλεόραση επηρεάζει το λόγο και τις πρακτικές που σχετίζονται με θέματα ταυτότητας και, αν ναι, με ποιον τρόπο; Πότε τα άτομα αμφισβητούν τους επίσημους λόγους περί έθνους και πότε τους προσυπογράφουν; Επιδρούν τα ΜΜΕ σε θέματα ένταξης και αποκλεισμού από τη δημόσια ζωή, ιδίως στην περίπτωση των μειονοτήτων;

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με εμπεριστατωμένο τρόπο τον αντιφατικό και αμφίσημο χαρακτήρα των εθνικών και υπερεθνικών ταυτοτήτων, ενώ ταυτόχρονα επιχειρεί μια προσεκτική αποτίμηση της ισχύος των ΜΜΕ. Υποστηρίζει ότι, αν και τα ΜΜΕ δε διαμορφώνουν τις ταυτότητες με αιτιακό τρόπο, εντούτοις συμβάλλουν στη δημιουργία κοινών χώρων επικοινωνίας που συχνά τροφοδοτούν αισθήματα ένταξης ή αποκλεισμού.

Το βιβλίο αυτό διεκδικεί μια σημαντική θέση στην αναδυόμενη εθνογραφία των ΜΜΕ και αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της νέας τάσης στον κλάδο, που εντάσσει την κατανάλωση των ΜΜΕ στο ευρύτερο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο. Απευθύνεται σε φοιτητές και ερευνητές από τους χώρους των πολιτισμικών σπουδών, των σπουδών της επικοινωνίας, της ανθρωπολογίας, της κοινωνιολογίας, καθώς και σε όσους μελετούν ζητήματα σχετικά με τον εθνικισμό.






(2006) Εικόνες φυλακής, Εκδόσεις Πατάκη

(2001) Μέσα μαζικής επικοινωνίας και κοινωνία, Εκδόσεις Πατάκη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας