*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 24,88 €
Εφηβικές πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού και ταυτότητες
Συγγραφή: · Δημήτρης Κουτσογιάννης
Έκδοση: 2011 από "Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας"
Σελ.:446 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7779-49-5
Θέμα: "Εκπαίδευση - Ελλάς" "Αναλφαβητισμός" "Κοινωνιογλωσσολογία" "Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης" "Εκπαιδευτική τεχνολογία"
Οι πρακτικές των νέων με τα ψηφιακά μέσα είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα στον Τύπο και στην καθημερινότητα, αλλά ελάχιστα διευρυμένο επιστημονικά στην Ελλάδα. Το παρόν βιβλίο εξετάζει τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών από παιδιά εφηβικής ηλικίας (14-16 χρόνων) με βάση δεδομένα που προέρχονται από πανελλήνιας εμβέλειας ποσοτική και ποιοτική έρευνα. Από την έρευνα προκύπτει ότι, παρότι η νέα γενιά είναι πλήρως εξοικειωμένη με τα νέα μέσα, ο τρόπος αξιοποίησής τους ποικίλλει με την οικογένεια, το σχολείο και τις ταυτότητες των παιδιών να παίζουν καθοριστικό ρόλο. Προκύπτει επίσης ότι ο τρόπος αξιοποίησης των νέων μέσων από το σημερινό σχολείο συνεισφέρει στο να παίρνουν νέο περιεχόμενο οι ανισότητες στο θέμα του γραμματισμού παρά να εξαλείφονται.
(2017) Γλωσσική διδασκαλία: Χθες, σήμερα, αύριο, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη
(2017) Γλωσσική διδασκαλία: Χθες, σήμερα, αύριο, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη
(2009) Γραμματισμός, νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση, Ζήτη
(2007) Το αύριο εν κινδύνω, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2007) Η διδασκαλία της γλώσσας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2005) Γνώση χρήσης και νέες τεχνολογίες, Νήσος
(2004) Πολιτικές γλωσσικού πλουραλισμού και ξενόγλωσση εκπαίδευση στην Ευρώπη, Μεταίχμιο
(2001) Πληροφορική-επικοινωνιακή τεχνολογία και γλωσσική αγωγή, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας