*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,08 €
Προβλήματα παραγωγής γραπτού λόγου παιδιών σχολικής ηλικίας
Διάγνωση - Αξιολόγηση - Αντιμετώπιση
Συγγραφή: · Ιωάννης Ι. Σπαντιδάκης
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2011 από "Πεδίο"
Σελ.:264 (23χ16), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-9405-99-1
Θέμα: "Μάθηση - Ψυχολογία" "Ελληνική γλώσσα - Σπουδή και διδασκαλία " "Γλώσσα και γραφή - Σπουδή και διδασκαλία"
Από όλες τις γλωσσικές πράξεις επικοινωνίας, το γράψιµο, η παραγωγή του γραπτού λόγου -σε αντίθεση µε την παραγωγή του προφορικού λόγου- είναι η πιο πολύπλοκη και πιο δύσκολη. Πάρα πολλοί άνθρωποι διαβάζουν πολύ και καλά, αλλά και µόνο µε την ιδέα ότι πρέπει να γράψουν κάτι περισσότερο από δύο λέξεις, νιώθουν πανικό και αγωνία!
Το βιβλίο, βασισµένο σε ελληνικά και ξένα ερευνητικά δεδοµένα, φωτίζει τα χαρακτηριστικά της δραστηριότητας του γραψίµατος, τις διαδικασίες πρόσκτησής του και τις στρατηγικές, τις τεχνικές και τους τρόπους µάθησής του. Περιγράφει τη διαδικασία παραγωγής του γραπτού λόγου, επισηµαίνει τις δυσκολίες τις οποίες συναντά ένας αρχάριος συγγραφέας και προτείνει ευέλικτους τρόπους αξιολόγησης και κατάλληλης υποστήριξης των µαθητών που αντιµετωπίζουν δυσκολίες σε αυτό το πεδίο.
Η πρωτοτυπία του βιβλίου έγκειται στην αναλυτική παρουσίαση των συνθηκών και των τρόπων γραφής και επανεγγραφής του γραπτού κειµένου, στον εντοπισµό των µαθητικών και µαθησιακών δυσκολιών και, το πιο σηµαντικό, στην υπόδειξη διδακτικών πρακτικών που θα µπορούσαν να συµβάλουν στην επεξεργασία καινούριων διδακτικών βηµάτων-ενεργειών µάθησης. Η διατύπωση των διδακτικών προτάσεων και των έγκυρων υποδείξεων γίνεται σε γλώσσα εύληπτη και κατανοητή, θεµελιώνοντας έτσι µια πραγµατικά αποτελεσµατική διδασκαλία της δεξιότητας παραγωγής του γραπτού λόγου.
(2013) Προβληματισμοί και προοπτικές για τη μάθηση και τη διδασκαλία της γλώσσας, Πεδίο
(2011) Έρευνα και εκπαιδευτική πράξη στην ειδική αγωγή, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2010) Ορθογραφία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2010) Κοινωνιο-γνωσιακά πολυμεσικά περιβάλλοντα μάθησης παραγωγής γραπτού λόγου, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2008) Παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές, Τόπος