*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 6,97 €
Η γλώσσα των ΜΜΕ στο σχολείο
Μια γλωσσολογική προσέγγιση για την (προ)σχολική εκπαιδευτική διαδικασία
Συγγραφή: · Νικολέττα Δ. Τσιτσανούδη
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2011 από "Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη"
Σελ.:236 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-14-2319-2
Θέμα: "Εκπαίδευση, Προσχολική"
Επανειλημμένα ομολογείται ότι η γλώσσα των νηπίων και των παιδιών του δημοτικού σχολείου επηρεάζεται από τα κυριαρχικά μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Εφόσον είναι έτσι, υπάρχει δυνατότητα αντιστροφής;
Η συγγραφέας υποστηρίζει με θέρμη την έννοια και την εφαρμογή της επικοινωνιακής εκπαίδευσης
στο ελληνικό σχολείο με στόχο την καλλιέργεια της κριτικής ανάγνωσης της πολυτροπικής γλώσσας των ΜΜΕ και την ευρύτερη ενσωμάτωση του πολυμεσικού επικοινωνιακού γραμματισμού στη γλωσσική διδασκαλία.
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων στα παιδιά, οι οποίες θα τους επιτρέπουν στο μέλλον να υπερβαίνουν το ρόλο του ηθικού και συμμορφωμένου αποδέκτη του λόγου και της εικόνας των ΜΜΕ και να εξελίσσονται
σε κριτικούς ή και ενεργούς αναγνώστες, μπορεί να επιτύχει αυτό που φαντάζει σήμερα ουτοπικό:
Τα σημερινά παιδιά -και ως αυριανοί ενήλικοι- αντί να επηρεάζονται από τα ΜΜΕ θα μπορούν να επηρεάζουν τα ίδια τα ΜΜΕ.
(2013) Γλώσσα και σύγχρονη (πρωτο)σχολική εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2012) Η διαχείριση του πόνου στη δημόσια σφαίρα, Προπομπός
(2011) Η γλώσσα της εξουσίας, Ζαχαράκης Κ. Μ.
(2010) Τα ταξίδια της Όλιβ, Προπομπός
(2008) Το θέμα και το θύμα, Εμπειρία Εκδοτική
(2006) Η λαϊκή γλώσσα των ειδήσεων, Εμπειρία Εκδοτική
(2003) Λάθος για τρεις, Εμπειρία Εκδοτική
(2001) Ματαιοδοξίες, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη