
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,55 €
Η κρίση και τα ΜΜΕ
Συγγραφή: · Νίκος Λέανδρος · Μανώλης Χαιρετάκης · Γιώργος Πλειός · Στέλιος Παπαθανασόπουλος ·Αχιλλέας Καραδημητρίου ·Ήλια Έχτλερ ·Δημήτρης Σουλιώτης ·Κάλλη Ζάραλη · Χρήστος Α. Φραγκονικολόπουλος · Ιωάννα Βωβού ·Σταμάτης Πουλακιδάκος ·Γεράσιμος Κάρουλας ·Γιάννης Μυλωνάς ·Παναγιώτης Κομπατσιάρης · Ρόη Παναγιωτοπούλου
Επιμέλεια: · Γιώργος Πλειός
Υπεύθυνος Σειράς: · Νίκος Δεμερτζής
Έκδοση: Νοέμβριος 2013 από "Εκδόσεις Παπαζήση"
Σελ.:461 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-02-2783-7
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης"
Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής, σε όλους τους θεσμούς και σε όλες σχεδόν τις ατομικές και συλλογικές μας δραστηριότητες. Ακριβώς επειδή είναι μια γενική κρίση, δεν άφησε και δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Μείωση διαφημιστικών εσόδων, διόγκωση του δανεισμού, απολύσεις δημοσιογράφων και άλλων εργαζομένων στα μέσα, συρρίκνωση του αριθμού των μέσων, αλλαγές στο περιεχόμενο κ.ά. είναι μερικές από τις συνέπειες της κρίσης στα ΜΜΕ, που οδηγούν στην αναδιάταξη του τοπίου της μαζικής επικοινωνίας στην Ελλάδα. Επιπλέον τα μέσα μαζικής επικοινωνίας καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης, ιδιαίτερα στις αποφασιστικές καμπές της, γίνονται κεφαλαιώδους σημασίας μέσα για την κατανόηση και την αντιμετώπιση της κρίσης, για την εφαρμογή μιας οικονομικής πολιτικής, για την έκφραση και διαμάχη των διαφορετικών απόψεων σχετικά με τις αιτίες, τις συνέπειες και τη διαχείριση της κρίσης στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Με άλλα λόγια στην πορεία της κρίσης διεξάγεται όχι μόνο μια μάχη για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους αλλά και μια μάχη για της ιδέες σχετικά με την κρίση χρέους και την αντιμετώπισή της όχι μόνο στο στενά οικονομικό πεδίο, αλλά και στην πολιτική, στην περιοχή των αξιών και σε άλλες περιοχές της κοινωνίας.
Ο τόμος αυτός είναι από τους πρώτους στην Ελλάδα που επιχειρούν να διερευνήσουν επιστημονικά την πολύπλοκη και ποικιλόμορφη σχέση των ΜΜΕ με την οικονομική κρίση.
(2008) Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2007, Σαββάλας
(2007) Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2005-06, Σαββάλας
(2007) Πολιτική, κοινωνία, πολίτες, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών
(2004) Η τηλεόραση εκτός των τειχών, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2003) Η ψηφιακή πρόκληση: ΜΜΕ και δημοκρατία, Τυπωθήτω
(2003) Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2003, Ινστιτούτο V Project Research Consulting
(2003) Παγκοσμιοποίηση και σύγχρονη κοινωνία, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών
(2000) Περιφερειακά ΜΜΕ στην Ευρώπη, Εκδόσεις Παπαζήση
(1998) Η κατασκευή της πραγματικότητας και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, Αλεξάνδρεια
(1997) Η επικοινωνία στις οργανώσεις, Κριτική