*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,80 €
Εταιρική ταυτότητα και εικόνα
Από τον σχεδιασμό στην επιτυχία
Συγγραφή: · Ανδρέας Χ. Μήλιος
Έκδοση: Φεβρουάριος 2020 από "Κριτική"
Σελ.:296 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-586-327-2
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Εταιρείες"
Στο βιβλίο αναδεικνύεται ο κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας ως αναγκαίο υπόβαθρο και οδηγός για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ. Εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε γλώσσα εύληπτη για όλους.
(2023) Η Αθηναϊκή και η σύγχρονη δημοκρατία, Κλειδάριθμος
(2022) Η νοσηλεύτρια, Αρμός
(2022) Η νοσηλεύτρια, Αρμός
(2022) Διπρόσωπη Κίρκη, Αρμός
(2022) Εθνική εικόνα και οικονομική ανάπτυξη, Κλειδάριθμος
(2020) Εταιρική ταυτότητα και εικόνα, Κριτική
(2017) Αρχαία και Σύγχρονη Δημοκρατία, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Πόλις και πολίτης στην αρχαία Ελλάδα, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα, Σταμούλη Α.Ε.
(1995) Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.