Mílios, Andréas Ch.
Ο Ανδρέας Μήλιος είναι διδάκτωρ Πολιτειολογίας του Πανεπιστημίου της Φραγκφούρτης και οικονομολόγος με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Σπούδασε Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες στην Αθήνα και Πολιτειολογία και Μάρκετινγκ στη Φραγκφούρτη. Εργάζεται ως Ειδικός Επιστήμονας στο Συνήγορο του Πολίτη και ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Διετέλεσε Πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Ταμείου Ασφάλισης ΤΑΥΤΕΚΩ, Εθνικός Εμπειρογνώμονας στα Ηνωμένα Έθνη (Γενεύη), Ειδικός Σύμβουλος στο Υπουργείο Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Υπεύθυνος Μάρκετινγκ σε επιχείρηση στη Φραγκφούρτη και Σύμβουλος Επιχειρήσεων στη Γερμανία.
Δίδαξε Στρατηγικό Μάρκετινγκ και Επιχειρησιακή Στρατηγική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά , Πολιτειακά Συστήματα της Αρχαιότητας στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και Management - Μάρκετινγκ σε ιδιωτικά κολλέγια. Διδάσκει επί δύο δεκαετίες, ως εισηγητής σεμιναρίων, σε στελέχη επιχειρήσεων Management και Μάρκετινγκ και εκπονεί επιχειρησιακά σχέδια και σχέδια Μάρκετινγκ. Είναι εισηγητής σεμιναρίων στο Ινστιτούτο Επιμόρφωσης της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
Είναι συγγραφέας πέντε βιβλίων και πολλών δημοσιεύσεων και άρθρων σε διεθνή και ελληνικά οικονομικά περιοδικά και εφημερίδες. Από τις Εκδόσεις Σταμούλη κυκλοφορούν τα βιβλία του « Εταιρική Ταυτότητα και Εταιρική Εικόνα»,(2006) «Το Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ»,(1996) και « Πόλις και Πολίτης στην Αρχαία Ελλάδα», (2007).
Άλλα έργα του: « Η έννοια του πολίτη στην Αρχαία Ελλάδα», ΕΑΠ 2000 (περιλαμβάνεται στο Εγχειρίδιο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου) και « Die Beteiligung der Buerger an der Vervaltung Athens zur Zeit des Perikles», Peter-Lang Verlag, Frankfurt/M 1986.