*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 19,53 €
Βιοπαιδαγωγική: Διαθεματικότητα – αξιολόγηση
Συγγραφή: · Σταμάτης Ν. Αλαχιώτης · Ελένη Καρατζιά - Σταυλιώτη
Έκδοση: Ιανουάριος 2022 από "Πεδίο"
Σελ.:496 (24x17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-635-367-3
Θέμα: "Εκπαίδευση. Παιδαγωγική"
«Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις», υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της Βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.
Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης· μια θεώρηση που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, τον βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη διαμόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.
Η βιοπαιδαγωγική και διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, καθώς και η αντίστοιχη αξιολογική διεργασία για την πρόοδο του μαθητή διατρέχουν το βιβλίο αυτό· εξετάζονται επίσης κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και παιδείας, τα οποία συνδέονται με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις.
Πρωταρχικό μέλημα του βιβλίου αποτελεί η συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης με κυρίαρχο στόχο το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.
(2012) Για μια ποιητική του εκπαιδευτικού τοπίου, Αλεξάνδρεια
(2011) Εισαγωγή στις επιστήμες αγωγής, Γρηγόρη
(2011) Εισαγωγή στις επιστήμες αγωγής, Γρηγόρη
(2009) Διαθεματική και βιοπαιδαγωγική θεώρηση της μάθησης και της αξιολόγησης, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη
(2006) Αξιολόγηση, αποτελεσματικότητα και ποιότητα στην εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2002) Η εκπαίδευση απέναντι στις προκλήσεις του 21ου αιώνα, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη