*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 12,00 €
Εξουσία, πολιτική και πρακτική στην κριτική εκπαίδευση
Συγγραφή: · Michael W. Apple
Μετάφραση: ·Ειρήνη Αμανάκη
Επιμέλεια: · Πέλλα Καλογιαννάκη · Νίκος Ε. Παπαδάκης ·Μαρία Δρακάκη ·Ειρήνη Αμανάκη
Έκδοση: Δεκέμβριος 2022 από "Εκδόσεις Ι. Σιδέρης"
Σελ.:328 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-08-0937-4
Θέμα: "Εκπαίδευση" "Πολιτική επιστήμη - Φιλοσοφία και θεωρία"
«Ενώ όλα τα κεφάλαια που περιλαμβάνονται εδώ είναι πολιτικά, μερικά από αυτά συνδυάζουν προσωπικές σκέψεις με εις βάθος αναλύσεις της ιδεολογικής δυναμικής που επηρεάζει επί του παρόντος την εκπαίδευση και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτός ο συνδυασμός επιλέχθηκε σκόπιμα, προκειμένου ο αναγνώστης να έχει μια σαφέστερη αίσθηση ότι οι κριτικές αναλύσεις που προσφέρω βασίζονται όχι μόνο στη δυναμική των καθιερωμένων και νεότερων κριτικών θεωρητικών/πολιτικών παραδόσεων, αλλά και στην καθημερινή ζωή πραγματικών ανθρώπων σε κοινωνίες, όπως οι δικές μας. Η «αφήγηση ιστοριών» παρέχει συχνά ένα μέσο για να αντιληφθούμε καλύτερα τον αντίκτυπο της άνισης και καταπιεστικής πραγματικότητας».
(από τον Πρόλογο του Michael W. Apple)
«Πρόκειται για ένα βιβλίο που συναρθρώνεται από τις θεμελιώδεις αγωνίες του Καθηγητή Apple και συστρέφεται θεματικά και περιεχομενικά γύρω από την πολυδιάστατη και (διαρκώς εξελισσόμενη και δυναμική, όπως καταδεικνύει ο συγγραφέας) σχέση εξουσίας και γνώσης, με έμφαση στη σχεσιοδυναμική εξουσίας, πολιτικής και πρακτικής στην κριτική εκπαίδευση. Μακριά από εύκολους αναγωγισμούς, ο Καθηγητής Apple, θεωρώντας την εκπαίδευση ως εγγενώς πολιτική διαδικασία και εντάσσοντας την στο κοινωνικο-οικονομικό συγκείμενο, αναδεικνύει με ερευνητικά και θεωρητικά θεμελιωμένο τρόπο όλες τις μείζονες διαστάσεις και εκφάνσεις της προαναφερθείσας σχέσης».
(από το Εισαγωγικό Σημείωμα των Επιμελητών)
(2010) Κριτική παιδαγωγική, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2008) Επίσημη γνώση, Επίκεντρο
(2005) Εκπαίδευση και εξουσία, Επίκεντρο
(2005) Ιδεολογία και αναλυτικά προγράμματα, Επίκεντρο
(2002) Εκσυγχρονισμός και συντηρητισμός στην εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2002) Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, Σαββάλας