*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,12 €
Υποδοχή
Διαδικασίες, διαχείριση, δεξιότητες
"Front office" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: ·Peter Abbott ·Sue Lewry
Μετάφραση: ·Ελεάννα Αντωνόγλου
Επιμέλεια: · Πάρις Τσάρτας
Υπεύθυνος Σειράς: · Γεράσιμος Α. Ζαχαράτος · Πάρις Τσάρτας
Έκδοση: Οκτώβριος 2002 από "Κριτική"
Σελ.:405 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-218-275-Χ
Θέμα: "Ξενοδοχεία - Διοίκηση και οργάνωση"
Ο όρος "υποδοχή" χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.
Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε διά ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος και στην αύξηση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.
Το βιβλίο των P. Abbott και S. Lewry είναι χρήσιμο γιατί αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο του τμήματος υποδοχής για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στηρίζεται στη συστηματική παράθεση παραδειγμάτων και περιπτώσεων για όλα τα ζητήματα που αναλύονται, με αποτέλεσμα να αποτελεί ιδανικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για όσους εκπαιδεύονται ή εργάζονται στον τουρισμό.
Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στον ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική υποδοχή.