*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 5,05 €
Ιστορία, μύθος, ιδεολογία
Διδακτική προσέγγιση στην Πολιτεία του Πλάτωνος
Συγγραφή: · Αιμιλία Βλαχογιάννη
Έκδοση: Αύγουστος 2003 από "Τυπωθήτω"
Σελ.:148 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-402-061-7
Θέμα: "Πλατωνική φιλοσοφία - Σπουδή και διδασκαλία"
Ο φιλοσοφικός στοχασμός που εισάγει ο Πλάτων δεν είναι από τη φύση του ούτε συμπερασματικός ούτε τελειωμένος. Ο μαθητής-έφηβος πρέπει να αντλήσει και από το "δικό του κεφάλαιο". Γι' αυτό ο εκπαιδευτικός οφείλει, μέσα από την επιστημονική γνώση, να προβληματιστεί και να οργανώσει τη διδακτική πράξη, δείχνοντας το δρόμο για να αποκαλυφθούν κώδικες ώστε να προχωρήσει η ερμηνευτική προσέγγιση. Ο εκπαιδευτικός, δοκιμάζοντας διδακτικές προσεγγίσεις, γνωρίζει καλά ότι η κατάκτηση της μάθησης είναι μια ατελεύτητη διαδικασία...
(2007) Βαρβάκειος πρότυπος σχολή, Κάκτος
(2006) Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα, Τυπωθήτω