*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 3,95 €
Το όργιο ως κινηματογραφική εμπειρία
Έρευνα πάνω στην απεικόνιση μιας ερωτικής κιβωτού
Συγγραφή: · Χριστόφορος Μαρίνος
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2002 από "Futura"
Σελ.:71 (21χ13), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7980-35-2
Θέμα: "Πορνογραφία" "Κινηματογράφος - Ερμηνεία και Κριτική"
Ο καιρός της αθωότητας έχει (προσ-)περάσει ανεπιστρεπτεί. Το σεξουαλικό έγινε πολιτικό κι αυτό προσωπικό κι αυτό με τη σειρά του μετα-σεξουαλικό και πάει λέγοντας και κάνοντας. Η αυτοκρατορία της διαφάνειας που κήρυττε ο Μποντριγιάρ κυριαρχεί και (μας) καταδυναστεύει. Τώρα πλέον «υπάρχει το άσεμνο εκείνου που πια δεν περιέχει κάποιο μυστικό». Σε αυτό το παιχνίδι ο κινηματογράφος, αυτό το πανηγύρι της εικόνας, φιλοξένησε πολύ συχνά το όργιο, σε σημείο που να μας οδηγεί αναπόφευκτα σε νέες έσχατες σημασίες του οργίου, πέραν των γνωστών ελληνορωμαϊκών ακολασιών. Βλέπετε, δεν είναι η ιστορία του οργίου που το αλλάζει, αλλά η αναπαράσταση της ιστορίας του. Τέλος, είναι η μοίρα αυτού του δοκιμίου να παραμείνει "ανοικτό" και αμφίσημο, όπως ακριβώς και το σεξουαλικό ενέργημα που περιγράφει.
(2015) Μιχάλης Κατζουράκης – Παραλλαγές 1954-2014, Μουσείο Μπενάκη
(2015) Μιχάλης Κατσουράκης, Παραλλαγές 1954-2014, Μουσείο Μπενάκη
(2011) Αναφορά / Αναπαράσταση, Futura
(2010) Μανώλης Μπαμπούσης: Σκελετοί, Μουσείο Μπενάκη
(2007) Αλέξανδρος Ψυχούλης: Tags: λέξεις κλειδιά, Futura
(2007) Destroy Athens, Futura
(2007) Destroy Athens, Futura
(2006) Πιθανότητες: Συνεντεύξεις με νέους Έλληνες καλλιτέχνες, Futura
(2006) Παντελής Λαζαρίδης: Διαπραγματεύσεις του εφήμερου, Futura
(2005) Curating: Απόψεις για την επιμελητική δράση, Futura