*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Super Flops

Οι μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών


Συγγραφή: · Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
Έκδοση: Νοέμβριος 2009 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:228 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-803-4


Θέμα: "Εταιρείες - Ιστορία"

Πόσο απέχει η επιτυχία από την αποτυχία; Πολλά βιβλία υπόσχονται "συνταγές επιτυχίας", αλλά το... ανατρεπτικό αυτό "βιβλίο της Aποτυχίας" με τις μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα σας πει πολλά περισσότερα για την επιτυχία και πώς να την κατακτήσετε!

Αν γνωρίζατε ότι η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων που φθάνουν στα ράφια των καταστημάτων αποτυγχάνουν εμπορικά, τότε εύλογα θα αναρωτιόσαστε ποιοι είναι οι λόγοι της αποτυχίας. Και το αμέσως επόμενο ερώτημα θα ήταν ποιες υπήρξαν οι μεγαλύτερες αποτυχίες των επιχειρηματικών κολοσσών.
Αν πιστεύετε και εσείς ότι "η αποτυχία είναι η μητέρα της επιτυχίας" (σύμφωνα με την κινέζικη λαϊκή σοφία), τότε αυτό το βιβλίο θα τεκμηριώσει την παροιμία και, συγχρόνως, θα ενδυναμώσει την πίστη σας ότι είσαστε ήδη στον δρόμο για την επιτυχία.


New Coke: Η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα παγκοσμίως, ένα blind test και 4 εκατ. δολάρια υπήρξαν τα απαραίτητα συστατικά της συνταγής για τη μεγαλύτερη επιχειρηματική γκάφα του 20ού αιώνα: τη New Coke της Coca-Cola.

Ford Edsel: Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τεχνολογική καινοτομία, πρωτοποριακό σχεδιασμό και δυνατή μηχανή έχει όλα τα εχέγγυα για να σπάσει ρεκόρ πωλήσεων. Μόνο που το Ford Edsel αποτέλεσε ...το στατιστικό λάθος στο νόμο των πιθανοτήτων.

Iridium: Το "τέλειο" προϊόν που στηρίχτηκε στο πλέον "ατελές" επιχειρηματικό πλάνο ήταν το Iridium που υποσχέθηκε επικοινωνία οπουδήποτε και ανά πάσα χρονική στιγμή χωρίς όμως να τηρήσει τις υποσχέσεις του.

Ιός του AIDS: Ένας "ιός δειλός και ευάλωτος", σύμφωνα με τον καθηγητή μοριακής βιολογίας Δρ Πέτερ Ντούεσμπεργκ, αποδείχτηκε "θαρραλέος" και "ανθεκτικός" στις προσπάθειες εξόντωσής του σκοτώνοντας δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους, για περισσότερες από δύο δεκαετίες τώρα.

(2020) Πρακτικές μάρκετινγκ στην εστίαση, Εκδοτικός Όμιλος Ίων

(2018) e-tourism, Εκδοτικός Όμιλος Ίων

(2016) Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση, Rosili

(2015) Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών, Εκδόσεις Αθ.Σταμούλης

(2011) Είναι τρελός... ο εφευρέτης, Σταμούλη Α.Ε.

(2010) Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!, Σταμούλη Α.Ε.

(2008) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2008) Ιστορίες τεσσάρων τροχών, Σταμούλη Α.Ε.

(2008) Παράπονα πελατών, Σταμούλη Α.Ε.

(2007) Γνωστά ονόματα, άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2007) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2006) Ποιος γελάει τώρα;, Παπασωτηρίου

(2005) Marketing εστιατορίου, Σταμούλη Α.Ε.

(2003) Τουριστικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας