*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,14 €
Marketing εστιατορίου
Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό
Συγγραφή: · Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
Έκδοση: 2005 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:151 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-595-7
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Εστιατόρια, ταβέρνες, κλπ."
"Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;" "Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;", "Τι τιμές να βάλω;", "Πώς να προβάλλω το εστιατόριο μου;" Στα ερωτήματα αυτά, που βασανίζουν κάθε επιχειρηματία του επισιτιστικού κλάδου, δίνει λύσεις το παρόν εγχειρίδιο, προσεγγίζοντας το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη.
Στόχος του συγγραφέα είναι να "αποκωδικοποιήσει" τις ανάγκες του επισκέπτη: τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πώς σκέπτεται, πως αποφασίζει, με κύριο στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πως αυτοί θα παραμείνουν στην επιχείρηση.
[...]
(2020) Πρακτικές μάρκετινγκ στην εστίαση, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2018) e-tourism, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2016) Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση, Rosili
(2015) Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών, Εκδόσεις Αθ.Σταμούλης
(2011) Είναι τρελός... ο εφευρέτης, Σταμούλη Α.Ε.
(2010) Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!, Σταμούλη Α.Ε.
(2009) Super Flops, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Ιστορίες τεσσάρων τροχών, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Παράπονα πελατών, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Γνωστά ονόματα, άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Ποιος γελάει τώρα;, Παπασωτηρίου
(2003) Τουριστικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.