*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,86 €
Τουριστικό μάρκετινγκ
Συγγραφή: · Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
Έκδοση: 2003 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:319 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-452-7
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Τουρισμός"
Βιβλίο-εργαλείο που παραθέτει με τρόπο απλό και κατανοητό τις βασικές αρχές του Τουριστικού Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την ελληνική αγορά.
Ο συγγραφέας δεν κουράζει τον αναγνώστη με ορισμούς και θεωρίες διότι προσεγγίζει το γνωστικό του αντικείμενο κυρίως από πρακτική σκοπιά.
Αποτελεί χρήσιμο βοήθημα σε επαγγελματίες και στελέχη του τουριστικού τομέα και σπουδαστές ενώ και οι καταναλωτές θα επωφεληθούν διαβάζοντάς το διότι θα κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων, και έτσι θα είναι σε θέση να κάνουν πιο ορθές επιλογές. Άλλωστε το μάρκετινγκ είναι παντού τριγύρω μας...
(2020) Πρακτικές μάρκετινγκ στην εστίαση, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2018) e-tourism, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2016) Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση, Rosili
(2015) Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών, Εκδόσεις Αθ.Σταμούλης
(2011) Είναι τρελός... ο εφευρέτης, Σταμούλη Α.Ε.
(2010) Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!, Σταμούλη Α.Ε.
(2009) Super Flops, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Ιστορίες τεσσάρων τροχών, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Παράπονα πελατών, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Γνωστά ονόματα, άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Ποιος γελάει τώρα;, Παπασωτηρίου
(2005) Marketing εστιατορίου, Σταμούλη Α.Ε.