*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 21,65 €
Η δραματοποίηση ως μέθοδος διδασκαλίας στο σύγχρονο σχολείο
Ένας πρακτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής
Συγγραφή: · Κυριάκος Ζαφειριάδης · Αθανάσιος Δαρβούδης
Υπεύθυνος Σειράς: · Δημήτρης Χ. Χατζηδήμου · Ελένη Ταρατόρη - Τσαλκατίδου
Έκδοση: 2010 από "Κυριακίδη Αφοί"
Σελ.:311 (24χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-467-178-2
Θέμα: "Ειδική αγωγή" "Θέατρο - Εκπαίδευση (Στοιχειώδης)"
Παρά τη σημασία του δράματος στην εκπαίδευση, αξιοσημείωτη ήταν η έλλειψη βιβλιογραφίας ειδικά για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η σχετική ελληνική βιβλιογραφία περιορίζονταν μέχρι σήμερα στη μετάφραση ενός ξενόγλωσσου βιβλίου, χωρίς προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα και αναλυτικά προγράμματα.
Το νέο βιβλίο φιλοδοξεί να καλύψει το κενό στη βιβλιογραφία. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό για την εφαρμογή του εκπαιδευτικού δράματος για τους εκπαιδευτικούς τόσο της γενικής όσο και της ειδικής εκπαίδευσης (ειδικούς παιδαγωγούς και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό). Οι διδακτικές προτάσεις αναφέρονται σε μαθητές με ήπιες διαταραχές (ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, συναισθηματικά προβλήματα και προβλήματα συμπεριφοράς), αλλά και βαρύτερες, όπως η νοητική καθυστέρηση και οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Αποσκοπούν, εκτός από τη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων, και στην ανάπτυξη των κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών, καθώς και στην τόνωση της αυτοεκτίμησής τους.
(2011) Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη, Γρηγόρη
(2007) Η ειδική αγωγή στην κοινωνία της γνώσης, Γρηγόρη