*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,07 €
Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και η διαθεματική διδακτική προσέγγιση
Συγγραφή: ·Ευγενία Κουτσουβάνου
Έκδοση: Φεβρουάριος 2017 από "Εκδόσεις Παπαζήση"
Σελ.:559 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-02-3293-6
Θέμα: "Εκπαίδευση, Προσχολική" "Εκπαίδευση - Προγράμματα μαθημάτων"
Σε όλα τα προγράμματα υπάρχουν οι αναμφισβήτητες ιδέες και οι οραματισμοί για το είδος της κοινωνίας που θέλουμε να διαμορφώσουμε και το είδος των ανθρώπων που θέλουμε οι μαθητές μας να είναι ή να γίνουν. Πώς θα επικοινωνήσουν με τους άλλους, πώς θα διαμορφώσουν τη δική τους ταυτότητα, πώς θα γνωρίσουν και θα εκπληρώσουν τις δικές τους υπευθυνότητες και πώς θα κάνουν τις δικές τους επιλογές; Πρέπει να αφιερώσουμε πολύ περισσότερο χρόνο από εκείνον που συνήθως χρησιμοποιούσαμε για να εξετάσουμε τη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας του παιδιού.
Η διαθεματική προσέγγιση είναι πολύτιμη γιατί παρέχει ευκαιρίες να ενοποιηθούν και να εννοιοποιηθούν όλα τα γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος. Βοηθάει τα παιδιά να κατανοήσουν πώς σχετίζονται οι διαφορετικές αρχές πολλών διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων. Οικοδομεί σχέσεις μέσα στη γνώση, επιτρέπει την αυθεντική μάθηση και ενθαρρύνει την επίλυση προβλημάτων. Οι ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα γίνονται σεβαστά και τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία μάθησης.
(2017) Μορφές και τρόποι εργασίας στο νηπιαγωγείο, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Η μέθοδος Montessori και η προσχολική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2012) Η θεωρία του Piaget και παιδαγωγικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Κοινωνίες και νηπιαγωγεία, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και διδακτική μεθοδολογία, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Πώς το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο, Διάδραση
(2010) Αξιολόγηση της ανάπτυξης του παιδιού προσχολικής ηλικίας και του εκπαιδευτικού έργου, Εκδόσεις Παπαζήση
(2007) Τα πρώτα μας projects, Δίπτυχο
(2006) Πώς το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο, Ατραπός
(2004) Εισαγωγή στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2002) Μέθοδος Project και προσχολική εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2001) Το ολοήμερο νηπιαγωγείο, Οδυσσέας
(2001) Reggio Emilia, Εκδόσεις Πατάκη
(2001) Ανακαλύπτοντας το φυσικό κόσμο, Εκδόσεις Πατάκη
(1999) Δραστηριότητες για την ανάπτυξη μαθηματικών εννοιών στο νηπιαγωγείο, Εκδόσεις Πατάκη
(1998) Θεωρία και μεθοδολογία της προσχολικής εκπαίδευσης, Εκδόσεις Πατάκη
(1997) Για μια αναμόρφωση της προσχολικής εκπαίδευσης, Εκδόσεις Πατάκη