*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 7,46 €
Θεωρία και μεθοδολογία της προσχολικής εκπαίδευσης
Συγγραφή: ·Harriet K. Cuffaro ·Edna K. Shapiro ·Constance Kamii - Kazuko ·Ευγενία Κουτσουβάνου
Μετάφραση: ·Ευγενία Κουτσουβάνου
Έκδοση: Απρίλιος 1998 από "Εκδόσεις Πατάκη"
Σελ.:108 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-600-509-7
Θέμα: "Εκπαίδευση, Προσχολική"
Μη διαθέσιμη
(2017) Μορφές και τρόποι εργασίας στο νηπιαγωγείο, Εκδόσεις Παπαζήση
(2017) Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και η διαθεματική διδακτική προσέγγιση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Η μέθοδος Montessori και η προσχολική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2012) Η θεωρία του Piaget και παιδαγωγικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2012) Κοινωνίες και νηπιαγωγεία, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και διδακτική μεθοδολογία, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Πώς το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο, Διάδραση
(2010) Αξιολόγηση της ανάπτυξης του παιδιού προσχολικής ηλικίας και του εκπαιδευτικού έργου, Εκδόσεις Παπαζήση
(2007) Τα πρώτα μας projects, Δίπτυχο
(2006) Πώς το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο, Ατραπός
(2004) Εισαγωγή στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2002) Μέθοδος Project και προσχολική εκπαίδευση, Μεταίχμιο
(2001) Το ολοήμερο νηπιαγωγείο, Οδυσσέας
(2001) Reggio Emilia, Εκδόσεις Πατάκη
(2001) Ανακαλύπτοντας το φυσικό κόσμο, Εκδόσεις Πατάκη
(1999) Δραστηριότητες για την ανάπτυξη μαθηματικών εννοιών στο νηπιαγωγείο, Εκδόσεις Πατάκη
(1997) Για μια αναμόρφωση της προσχολικής εκπαίδευσης, Εκδόσεις Πατάκη