*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 15,04 €
Εθνική εικόνα και οικονομική ανάπτυξη
Συγγραφή: · Ανδρέας Χ. Μήλιος
Έκδοση: Μάρτιος 2022 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:248 (21x14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-645-255-0
Θέμα: "Νεοελληνικό δοκίμιο "
Μια μελέτη που αναδεικνύει με σαφή και περιεκτικό τρόπο τον κομβικό ρόλο της εθνικής εικόνας στη συνολική οικονομική διαδικασία ανάπτυξης των χωρών.
Η νέα πλανητική τάξη ανέδειξε την οικονομική ανάπτυξη σε μοναδική πρόκληση. Οι χώρες ανταγωνίζονται μεταξύ τους, προκειμένου να αυξήσουν την αξία της εθνικής εικόνας και της φήμης τους, με τελικό σκοπό την απόκτηση κάποιου κυριαρχικού συγκριτικού πλεονεκτήματος. Στο βιβλίο αναδεικνύεται με σαφή και περιεκτικό τρόπο ο κομβικός ρόλος της εθνικής εικόνας στη συνολική οικονομική διαδικασία ανάπτυξης των χωρών ως ακαταμάχητο κεφαλαιουχικό δημόσιο αγαθό που αυξάνει την αξία τους και ως στρατηγικό εργαλείο μόχλευσης και πολλαπλασιαστής οικονομικής και διεθνοπολιτικής ισχύος. Η εθνική εικόνα εξετάζεται ως νοηματική κατασκευή που συντίθεται από τα γνωσιακά, αντιληπτικά, συναισθηματικά και συμπεριφορικά στοιχεία των εγχώριων και ξένων ακροατηρίων, τα οποία αντλούνται από τα δομικά συστατικά της εθνικής ταυτότητας.
Το βιβλίο συμπυκνώνει τις διαχρονικές απόψεις των σημαντικότερων σύγχρονων Ελλήνων και Φιλελλήνων διανοητών και αγωνιστών του 1821 για την ταυτότητα του Νεοέλληνα και την εικόνα της νεότερης Ελλάδας και προτείνει δομικές λύσεις αναβάθμισης της τελευταίας. Είναι ένα βιβλίο για την εθνική ταυτότητα και εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας που στοχεύει στον εμπλουτισμό της εθνικής αυτογνωσίας και της εθνικής αυτοπεποίθησης και σημαδεύει το μέλλον.
Το βιβλίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα:
-Πώς συνδέεται η εθνική εικόνα με την εθνική ταυτότητα;
-Ποια είναι τα στοιχεία και τα κριτήρια που προσδίδουν ελκυστικότητα και στιβαρότητα σε μια εθνική εικόνα;
-Με ποιες μεθόδους μετράται η αξία της εικόνας των χωρών;
-Πώς αξιολογείται η εθνική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας από Έλληνες και ξένους;
-Έχει προοπτικές βελτίωσης η εικόνα της Ελλάδας και εάν ναι ποιες είναι αυτές;
(2023) Η Αθηναϊκή και η σύγχρονη δημοκρατία, Κλειδάριθμος
(2022) Η νοσηλεύτρια, Αρμός
(2022) Η νοσηλεύτρια, Αρμός
(2022) Διπρόσωπη Κίρκη, Αρμός
(2020) Εταιρική ταυτότητα και εικόνα, Κριτική
(2020) Εταιρική ταυτότητα και εικόνα, Κριτική
(2017) Αρχαία και Σύγχρονη Δημοκρατία, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Πόλις και πολίτης στην αρχαία Ελλάδα, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα, Σταμούλη Α.Ε.
(1995) Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.