*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η τηλεόραση και το κοινό της


Συγγραφή: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Υπεύθυνος Σειράς: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Έκδοση: Απρίλιος 2000 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:241 (25χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-2706-8


Θέμα: "Τηλεόραση"

H τηλεόραση έχει αλλάξει, αλλά όχι μόνο αυτή. Tο κοινό της, δηλαδή εμείς, έχει αλλάξει επίσης. Δεν αντιμετωπίζουμε την τηλεόραση όπως στο παρελθόν. Δε βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν αντέχουμε να δούμε διαφημίσεις παραπάνω από ένα λεπτό. Aλλάζουμε κανάλι όταν το πρόγραμμα που παρακολουθούμε δεν προκαλεί το ενδιαφέρον μας. Aκόμα και σε προγράμματα που μας ενδιαφέρουν δεν παύουμε να στρεφόμαστε και να «προσπερνούμε» τα προγράμματα των άλλων καναλιών που προβάλλονται την ίδια χρονική περίοδο. Eνώ στο παρελθόν παρακολουθούσαμε τηλεόραση, στις μέρες μας κοιτάμε την τηλεόραση και τα προγράμματά της. Kι όχι μόνο. Bλέποντας τηλεόραση, τρώμε, συζητάμε με φίλους, μιλάμε στο τηλέφωνο, διαβάζουμε επίσης, συχνά κλείνοντας τον ήχο.

Όλα αυτά δείχνουν ότι στις μέρες μας «ελέγχουμε» την τηλεόραση, τουλάχιστον δεν είμαστε οι παθητικοί δέκτες του παρελθόντος. Kι όμως η τηλεόραση, στις μέρες μας, είναι σχεδόν πάντα ανοιχτή, σίγουρα περισσότερες ώρες σε σχέση με το παρελθόν, και η τηλεθέασή μας έχει αυξηθεί δραματικά. H τηλεόραση πλέον είναι πάντα απέναντί μας, είτε στο καθιστικό μας είτε στο υπνοδωμάτιο, στα καφενεία, στις καφετέριες, στα δωμάτια των νοσοκομείων, στις αίθουσες αναμονής και, σε άλλες χώρες, ακόμα και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο σκιαγραφεί τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούμε την τηλεόραση, αλλά και το πώς οι υπεύθυνοι των καναλιών αντιμετωπίζουν τους σύγχρονους τηλεθεατές. Eίναι ένα βιβλίο που θα πρέπει να διαβαστεί από όλους όσοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά και εργάζονται γι' αυτήν.

(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση

(2011) Η κοινωνία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2011) Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2009) Ανάλεκτα 2008, Εκδόσεις Παπαζήση

(2008) Επιχειρηματικές στρατηγικές και βιομηχανία των μέσων, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2008) Διαφήμιση και επικοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2007) Κοινωνιολογία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2007) Ανάλεκτα 2007, Εκδόσεις Παπαζήση

(2006) Ιστορία και Τύπος, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2005) Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2005) Μέσα επικοινωνίας και εξουσία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Πολιτική και ΜΜΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Θεωρίες της τηλεθέασης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Το φαινόμενο των ριάλιτι, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Η τηλεόραση εκτός των τειχών, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2004) Πολιτικά σκάνδαλα στην εποχή της εικόνας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Οι λέξεις και οι αριθμοί, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Τι είναι τα μέσα επικοινωνίας;, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2003) Χειραφέτηση και νεωτερικότητα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2002) Η εποχή του τεχνοπολιτισμού, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2002) Η Ευρώπη των επικοινωνιών, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2002) Η πυξίδα του μέλλοντος, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2001) Σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Επικοινωνία και κοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Κινηματογράφος, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Ζητήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2000) Περιφερειακά ΜΜΕ στην Ευρώπη, Εκδόσεις Παπαζήση

(2000) Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2001, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη

(1999) Η βία στην ελληνική τηλεόραση, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1999) Εφαρμοσμένη επικοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1999) Πρόσωπο με πρόσωπο με τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1999) Τεχνοπώλιο, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Οι ελεγείες του Γουτεμβέργιου, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Η δύναμη της τηλεόρασης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Εισαγωγή στη θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1996) Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1994) Η τηλεόραση στον κόσμο, Εκδόσεις Παπαζήση

(1993) Μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1993) Απελευθερώνοντας την τηλεόραση, Εκδόσεις Καστανιώτη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας